Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251999

Customer relationship management (CRM) kao element sustava brend menadžmenta


Nikša, Tomislav
Customer relationship management (CRM) kao element sustava brend menadžmenta, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Customer relationship management (CRM) kao element sustava brend menadžmenta
(Customer relationship management (CRM) as an element of the brand management system)

Autori
Nikša, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
74

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
CRM, brend menadžment, SCRM, lojalnost, odnos brenda i potrošača, nove vrste CRM-a, utjecaj CRM-a na brend
(CRM, Brand Management, SCRM, brand communications, modern CRM types, the impact of CRM on brands)

Sažetak
U ovom radu se istražuje CRM i njegov utjecaj na brend menadžment i odnose između kupaca i brenda. Istražuju se i utjecaji znanja, podataka i društvenih mreža na brend, lojalnost i odnose koje grade potrošači s brendom. Naglašava se važnost dugoročnih odnosa s kupcima, te modernih tehnologija kao baza za daljnji razvoj brenda i CRM. U radu se poseban značaj daje lojalnosti te se prikazuje kako se lojalnost mijenja u odnosima brenda i potrošača, a poseban naglasak je stavljen na vrstu komunikacije i vrste odnosa koje kupci imaju s brendom. Posebno su istaknuti "intimni" odnosi kupaca i brenda, te posljedice društvenih mreža na CRM kao i razvoj društvenog CRM sustava. U radu se naglašava i važnost stalnog razvoja proizvoda odnosno inovacija te prikazuje način kako kupci mogu biti nositelji inovacija potpomognuti CRM-om kao platformom za komunikaciju. Poseban je naglasak stavljen na bazu CRM-a koja se odražava u komunikaciji odnosno uspostavljanju odnosa s potrošačem, a što se dalje prati kroz utjecaj na brend.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nikša, Tomislav
Customer relationship management (CRM) kao element sustava brend menadžmenta, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Nikša, T. (2015) 'Customer relationship management (CRM) kao element sustava brend menadžmenta', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nik\v{s}a, Tomislav}, year = {2015}, pages = {74}, keywords = {CRM, brend menad\v{z}ment, SCRM, lojalnost, odnos brenda i potro\v{s}a\v{c}a, nove vrste CRM-a, utjecaj CRM-a na brend}, title = {Customer relationship management (CRM) kao element sustava brend menad\v{z}menta}, keyword = {CRM, brend menad\v{z}ment, SCRM, lojalnost, odnos brenda i potro\v{s}a\v{c}a, nove vrste CRM-a, utjecaj CRM-a na brend}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nik\v{s}a, Tomislav}, year = {2015}, pages = {74}, keywords = {CRM, Brand Management, SCRM, brand communications, modern CRM types, the impact of CRM on brands}, title = {Customer relationship management (CRM) as an element of the brand management system}, keyword = {CRM, Brand Management, SCRM, brand communications, modern CRM types, the impact of CRM on brands}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font