Pregled bibliografske jedinice broj: 1251999
Customer relationship management (CRM) kao element sustava brend menadžmenta
Customer relationship management (CRM) kao element sustava brend menadžmenta, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Customer relationship management (CRM) kao element
sustava brend menadžmenta
(Customer relationship management (CRM) as an element
of the brand management system)
Autori
Nikša, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
74
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
CRM, brend menadžment, SCRM, lojalnost, odnos brenda i potrošača, nove vrste CRM-a, utjecaj CRM-a na brend
(CRM, Brand Management, SCRM, brand communications, modern CRM types, the impact of CRM on brands)
Sažetak
U ovom radu se istražuje CRM i njegov utjecaj na brend menadžment i odnose između kupaca i brenda. Istražuju se i utjecaji znanja, podataka i društvenih mreža na brend, lojalnost i odnose koje grade potrošači s brendom. Naglašava se važnost dugoročnih odnosa s kupcima, te modernih tehnologija kao baza za daljnji razvoj brenda i CRM. U radu se poseban značaj daje lojalnosti te se prikazuje kako se lojalnost mijenja u odnosima brenda i potrošača, a poseban naglasak je stavljen na vrstu komunikacije i vrste odnosa koje kupci imaju s brendom. Posebno su istaknuti "intimni" odnosi kupaca i brenda, te posljedice društvenih mreža na CRM kao i razvoj društvenog CRM sustava. U radu se naglašava i važnost stalnog razvoja proizvoda odnosno inovacija te prikazuje način kako kupci mogu biti nositelji inovacija potpomognuti CRM-om kao platformom za komunikaciju. Poseban je naglasak stavljen na bazu CRM-a koja se odražava u komunikaciji odnosno uspostavljanju odnosa s potrošačem, a što se dalje prati kroz utjecaj na brend.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija