Pregled bibliografske jedinice broj: 1251998
Strategije održivog razvoja - nova generacija poslovnih strategija
Strategije održivog razvoja - nova generacija poslovnih strategija, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije održivog razvoja - nova generacija
poslovnih strategija
(Sustainable development strategies - a new
generation of business strategies)
Autori
Zdrilić, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
27.10
Godina
2014
Stranica
86
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
korporativna održivost, strategije korporativne održivosti, faze korporativne održivosti, implementacija strategije održivosti, utjecaj strategije održivosti
(corporate sustainability, corporate sustainability strategies, stages of corporate sustainability, implementation of sustainability strategy, impact of sustainability strategy)
Sažetak
Strategije održivosti odnose se na strategije koje nastaju implementacijom kako ekonomskih, tako i okolišnih te socijalnih vrijednosti u poslovnu strategiju pojedine organizacije. Koncept održivosti relativno je nov u poslovnim i akademskim krugovima, i kao takav je dugo vremena bio odbijan od strane poslovnih subjekata. To u današnje vrijeme više nije slučaj zbog sve većih pritisaka interesnih skupina koje od organizacija zahtijevaju društveno odgovorno ponašanje, a ukoliko ono izostaje mogu uslijediti ozbiljne kazne kao npr. širenje lošeg glasa. Navedeni pritisci uzrokovani su novim valom razmišljanja, povećanom svjesnošću o društvenim problemima, sve većim okolišnim problemima koji uzrokuju opravdanu brigu za okoliš te porastom popularnosti zdravog načina života. Implementacija održivosti u poslovanje zahtijeva promjene u samoj strategji i organizaciji koje se ogledaju u odjelima zaduženim za pitanja održivosti, raznim odborima i sl. Istraživanja pokazuju da navedene strategije imaju pozitivan utjecaj na rezultate poslovanja i percepcije kupaca o brandu, pa stoga ne čudi činjenica da najbolji svjetski brandovi sve više uključuju održivost u svoje poslovanje, a u tu svrhu mijenjaju svoje strategije, ciljeve te strukture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija