Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251993

Primjena mobilnog marketinga u sustavu marketing menadžmenta


Ninčević, Šime
Primjena mobilnog marketinga u sustavu marketing menadžmenta, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena mobilnog marketinga u sustavu marketing menadžmenta
(Application of mobile marketing in the marketing management system)

Autori
Ninčević, Šime

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
18.06

Godina
2014

Stranica
84

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
mobilni marketing, mobilni uređaji, oglašavanje, mobilni portali, SMS oglašavanje, marketing temeljen na lokaciji
(mobile marketing, mobile devices, advertising, mobile portals, SMS advertising, location-based marketing)

Sažetak
Mobilni marketing je relativno nova grana marketinga, a odnosi se na dvosmjernu marketinšku komunikaciju između poduzeća i klijenta, a koja se odvija preko mobilnih uređaja. Učinkovitost marketinških kampanja višestruko je veća kada se mobilni uređaji koriste u kombinaciji s tradicionalnim medijima i u tom slučaju potencijalni kupci pokazuju veću sklonost prema kupnji. Implementacija mobilnog marketinga u strategiju marketing menadžmenta je složen i zahtjevan proces. Da bi implementacija bila moguća, poduzeća moraju prvo ispitati socio- kulturološke i tehnološke faktore na tržišta na koja izlaze. Mobilni marketing ima velik utjecaj na sve elemente marketinškog spleta i poduzećima omogućuje da razvijaju proizvode koji su oblikom i karakteristikama poželjni postojećim i potencijalnim klijentima. Osim toga, mobilni marketing nudi potpunu kontrolu nad cijenama i distribucijom te omogućuje značajne promocijske aktivnosti preko mobilnih uređaja, poput oglašavanja, unaprijeđenja prodaje i direktnog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ninčević, Šime
Primjena mobilnog marketinga u sustavu marketing menadžmenta, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Ninčević, Š. (2014) 'Primjena mobilnog marketinga u sustavu marketing menadžmenta', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, \v{S}ime}, year = {2014}, pages = {84}, keywords = {mobilni marketing, mobilni ure\djaji, ogla\v{s}avanje, mobilni portali, SMS ogla\v{s}avanje, marketing temeljen na lokaciji}, title = {Primjena mobilnog marketinga u sustavu marketing menad\v{z}menta}, keyword = {mobilni marketing, mobilni ure\djaji, ogla\v{s}avanje, mobilni portali, SMS ogla\v{s}avanje, marketing temeljen na lokaciji}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, \v{S}ime}, year = {2014}, pages = {84}, keywords = {mobile marketing, mobile devices, advertising, mobile portals, SMS advertising, location-based marketing}, title = {Application of mobile marketing in the marketing management system}, keyword = {mobile marketing, mobile devices, advertising, mobile portals, SMS advertising, location-based marketing}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font