Pregled bibliografske jedinice broj: 1251993
Primjena mobilnog marketinga u sustavu marketing menadžmenta
Primjena mobilnog marketinga u sustavu marketing menadžmenta, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena mobilnog marketinga u sustavu marketing
menadžmenta
(Application of mobile marketing in the marketing
management system)
Autori
Ninčević, Šime
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
18.06
Godina
2014
Stranica
84
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
mobilni marketing, mobilni uređaji, oglašavanje, mobilni portali, SMS oglašavanje, marketing temeljen na lokaciji
(mobile marketing, mobile devices, advertising, mobile portals, SMS advertising, location-based marketing)
Sažetak
Mobilni marketing je relativno nova grana marketinga, a odnosi se na dvosmjernu marketinšku komunikaciju između poduzeća i klijenta, a koja se odvija preko mobilnih uređaja. Učinkovitost marketinških kampanja višestruko je veća kada se mobilni uređaji koriste u kombinaciji s tradicionalnim medijima i u tom slučaju potencijalni kupci pokazuju veću sklonost prema kupnji. Implementacija mobilnog marketinga u strategiju marketing menadžmenta je složen i zahtjevan proces. Da bi implementacija bila moguća, poduzeća moraju prvo ispitati socio- kulturološke i tehnološke faktore na tržišta na koja izlaze. Mobilni marketing ima velik utjecaj na sve elemente marketinškog spleta i poduzećima omogućuje da razvijaju proizvode koji su oblikom i karakteristikama poželjni postojećim i potencijalnim klijentima. Osim toga, mobilni marketing nudi potpunu kontrolu nad cijenama i distribucijom te omogućuje značajne promocijske aktivnosti preko mobilnih uređaja, poput oglašavanja, unaprijeđenja prodaje i direktnog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti