Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251987

BOJA KAO ELEMENT IDENTITETA MARKE I UTJECAJ DIFERENCIJACIJE MARKE NA PONAŠANJE POTROŠAČA


Kačan, Nori
BOJA KAO ELEMENT IDENTITETA MARKE I UTJECAJ DIFERENCIJACIJE MARKE NA PONAŠANJE POTROŠAČA, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
BOJA KAO ELEMENT IDENTITETA MARKE I UTJECAJ DIFERENCIJACIJE MARKE NA PONAŠANJE POTROŠAČA
(COLOR AS AN ELEMENT OF BRAND IDENTITY AND THE INFLUENCE OF BRAND DIFFERENTIATION ON CONSUMER BEHAVIOR)

Autori
Kačan, Nori

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
13.03

Godina
2014

Stranica
73

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brand, potrošač, diferencijacija, boja
(brand, consumer, differentiation, color)

Sažetak
U radu se analizira utjecaj boje kao jednog od osnovnih elemenata marke proizvoda i objedinjuje neke od spoznaja i rezultata do kojih su došla istraživanja utjecaja boja pri stvaranju identiteta marke. Analiziraju se različita istraživanja utjecaja boje na potrošače koji svjesno i nesvjesno odabiru proizvode i tako sudjeluju u rangiranju određenih marki proizvoda, a time postaju sastavni dio elemenata identiteta marke. Rad pobliže nudi objašnjenja o ulozi boje pri kreiranju marketinškoga znaka i potvrđuje potrebu istraživanja najboljeg odabira boja pri proizvodnji za ciljanu populaciju ali i šire, za populaciju s mnogim tradicionalnim i kulturološkim razlikama. Značenje boja i njihovih pojedinačnih osobina bitan su dio identiteta marke koja mora kvalitetno i prepoznatljivo konkurirati na suvremenom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kačan, Nori
BOJA KAO ELEMENT IDENTITETA MARKE I UTJECAJ DIFERENCIJACIJE MARKE NA PONAŠANJE POTROŠAČA, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Kačan, N. (2014) 'BOJA KAO ELEMENT IDENTITETA MARKE I UTJECAJ DIFERENCIJACIJE MARKE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ka\v{c}an, Nori}, year = {2014}, pages = {73}, keywords = {brand, potro\v{s}a\v{c}, diferencijacija, boja}, title = {BOJA KAO ELEMENT IDENTITETA MARKE I UTJECAJ DIFERENCIJACIJE MARKE NA PONA\v{S}ANJE POTRO\v{S}A\v{C}A}, keyword = {brand, potro\v{s}a\v{c}, diferencijacija, boja}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ka\v{c}an, Nori}, year = {2014}, pages = {73}, keywords = {brand, consumer, differentiation, color}, title = {COLOR AS AN ELEMENT OF BRAND IDENTITY AND THE INFLUENCE OF BRAND DIFFERENTIATION ON CONSUMER BEHAVIOR}, keyword = {brand, consumer, differentiation, color}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font