Pregled bibliografske jedinice broj: 1251987
BOJA KAO ELEMENT IDENTITETA MARKE I UTJECAJ DIFERENCIJACIJE MARKE NA PONAŠANJE POTROŠAČA
BOJA KAO ELEMENT IDENTITETA MARKE I UTJECAJ DIFERENCIJACIJE MARKE NA PONAŠANJE POTROŠAČA, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
BOJA KAO ELEMENT IDENTITETA MARKE I UTJECAJ
DIFERENCIJACIJE MARKE NA PONAŠANJE POTROŠAČA
(COLOR AS AN ELEMENT OF BRAND IDENTITY AND THE
INFLUENCE OF BRAND DIFFERENTIATION ON CONSUMER
BEHAVIOR)
Autori
Kačan, Nori
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
13.03
Godina
2014
Stranica
73
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brand, potrošač, diferencijacija, boja
(brand, consumer, differentiation, color)
Sažetak
U radu se analizira utjecaj boje kao jednog od osnovnih elemenata marke proizvoda i objedinjuje neke od spoznaja i rezultata do kojih su došla istraživanja utjecaja boja pri stvaranju identiteta marke. Analiziraju se različita istraživanja utjecaja boje na potrošače koji svjesno i nesvjesno odabiru proizvode i tako sudjeluju u rangiranju određenih marki proizvoda, a time postaju sastavni dio elemenata identiteta marke. Rad pobliže nudi objašnjenja o ulozi boje pri kreiranju marketinškoga znaka i potvrđuje potrebu istraživanja najboljeg odabira boja pri proizvodnji za ciljanu populaciju ali i šire, za populaciju s mnogim tradicionalnim i kulturološkim razlikama. Značenje boja i njihovih pojedinačnih osobina bitan su dio identiteta marke koja mora kvalitetno i prepoznatljivo konkurirati na suvremenom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija