Pregled bibliografske jedinice broj: 1251982
INTERNACIONALIZACIJA BRENDA S OSVRTOM NA PRIMJERE USPJEŠNIH BRENDOVA
INTERNACIONALIZACIJA BRENDA S OSVRTOM NA PRIMJERE USPJEŠNIH BRENDOVA, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INTERNACIONALIZACIJA BRENDA S OSVRTOM NA PRIMJERE
USPJEŠNIH BRENDOVA
(BRAND INTERNATIONALIZATION WITH REFERENCE TO
EXAMPLES OF SUCCESSFUL BRANDS)
Autori
Trninić, Olja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
19.12
Godina
2013
Stranica
91
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
internacionalizacija brenda, strategije internacionalizacije brenda, brend, brendiranje, kulturološke razlike i brend
(brand internationalization, brand internationalization strategies, brand, branding, cultural differences and brands)
Sažetak
Internacionalizacija je proces uopćavanja proizvoda, tako da se on može koristiti na više jezika i biti prihvatljiv različitim kulturnim konvencijama, bez potrebe za redizajnom samog proizvoda. Zbog rastućeg broja brendova koji se bore za tržišni udio na suvremenom globalnom tržištu, sve važnija postaje sposobnost tvrtki u stvaranju snažnih brendova koji dodaju vrijednost njihovim proizvodima i uslugama, diferenciraju ih na tržištu i utječu na odluke o kupnji. Priliku za rast i razvoj brendovi pronalaze u procesima internacionalizacije. Kako bi internacionalizacija bila uspješna, potrebno je uzeti u obzir brojne čimbenike. Proces internacionalizacije marke nije uvijek jednostavan. Prije širenja marke na nova tržišta potrebno je istražiti moguće kulturološke, perceptivne, pa čak i jezične razlike među zemljama te odlučiti da li će se i u kojoj mjeri brend prilagoditi novom tržištu. Nisu svi brendovi isti, pa će sukladno s time neki brendovi biti lakše, a neki teže prihvaćeni na nekim specifičnim ciljnim tržištima. Brend-menadžeri trebaju odlučiti u kojoj će mjeri prilagoditi brend s ciljem lakšeg uklapanja u određenu novu kulturu, ali da se pritom ne izgubi osnovna bit brenda i time zadrži njegova prepoznatljivost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija