Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251982

INTERNACIONALIZACIJA BRENDA S OSVRTOM NA PRIMJERE USPJEŠNIH BRENDOVA


Trninić, Olja
INTERNACIONALIZACIJA BRENDA S OSVRTOM NA PRIMJERE USPJEŠNIH BRENDOVA, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INTERNACIONALIZACIJA BRENDA S OSVRTOM NA PRIMJERE USPJEŠNIH BRENDOVA
(BRAND INTERNATIONALIZATION WITH REFERENCE TO EXAMPLES OF SUCCESSFUL BRANDS)

Autori
Trninić, Olja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
19.12

Godina
2013

Stranica
91

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
internacionalizacija brenda, strategije internacionalizacije brenda, brend, brendiranje, kulturološke razlike i brend
(brand internationalization, brand internationalization strategies, brand, branding, cultural differences and brands)

Sažetak
Internacionalizacija je proces uopćavanja proizvoda, tako da se on može koristiti na više jezika i biti prihvatljiv različitim kulturnim konvencijama, bez potrebe za redizajnom samog proizvoda. Zbog rastućeg broja brendova koji se bore za tržišni udio na suvremenom globalnom tržištu, sve važnija postaje sposobnost tvrtki u stvaranju snažnih brendova koji dodaju vrijednost njihovim proizvodima i uslugama, diferenciraju ih na tržištu i utječu na odluke o kupnji. Priliku za rast i razvoj brendovi pronalaze u procesima internacionalizacije. Kako bi internacionalizacija bila uspješna, potrebno je uzeti u obzir brojne čimbenike. Proces internacionalizacije marke nije uvijek jednostavan. Prije širenja marke na nova tržišta potrebno je istražiti moguće kulturološke, perceptivne, pa čak i jezične razlike među zemljama te odlučiti da li će se i u kojoj mjeri brend prilagoditi novom tržištu. Nisu svi brendovi isti, pa će sukladno s time neki brendovi biti lakše, a neki teže prihvaćeni na nekim specifičnim ciljnim tržištima. Brend-menadžeri trebaju odlučiti u kojoj će mjeri prilagoditi brend s ciljem lakšeg uklapanja u određenu novu kulturu, ali da se pritom ne izgubi osnovna bit brenda i time zadrži njegova prepoznatljivost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Trninić, Olja
INTERNACIONALIZACIJA BRENDA S OSVRTOM NA PRIMJERE USPJEŠNIH BRENDOVA, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Trninić, O. (2013) 'INTERNACIONALIZACIJA BRENDA S OSVRTOM NA PRIMJERE USPJEŠNIH BRENDOVA', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Trnini\'{c}, Olja}, year = {2013}, pages = {91}, keywords = {internacionalizacija brenda, strategije internacionalizacije brenda, brend, brendiranje, kulturolo\v{s}ke razlike i brend}, title = {INTERNACIONALIZACIJA BRENDA S OSVRTOM NA PRIMJERE USPJE\v{S}NIH BRENDOVA}, keyword = {internacionalizacija brenda, strategije internacionalizacije brenda, brend, brendiranje, kulturolo\v{s}ke razlike i brend}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Trnini\'{c}, Olja}, year = {2013}, pages = {91}, keywords = {brand internationalization, brand internationalization strategies, brand, branding, cultural differences and brands}, title = {BRAND INTERNATIONALIZATION WITH REFERENCE TO EXAMPLES OF SUCCESSFUL BRANDS}, keyword = {brand internationalization, brand internationalization strategies, brand, branding, cultural differences and brands}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font