Pregled bibliografske jedinice broj: 1251981
Razvoj privatnih marki u Republici Hrvatskoj i u odabranim zemljama Europe
Razvoj privatnih marki u Republici Hrvatskoj i u odabranim zemljama Europe, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj privatnih marki u Republici Hrvatskoj i u
odabranim zemljama Europe
(Development of private brands in the Republic of
Croatia and in selected European countries)
Autori
Zujić Škara, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
14.10
Godina
2013
Stranica
89
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
privatne marke, europska tržišta, cijene privatnih marki, kvaliteta privatnih marki
(private brands, European markets, private brand prices, private brand quality)
Sažetak
Privatne ili trgovačke marke podrazumijevaju marke u vlasništvu posrednika koji angažiraju proizvođače da po njihovim zahtjevima proizvode za marku. Prema procjenama čak jedna trećina cijelog tržišta robe široke potrošnje otpada na privatne marke. Taj trend je prepoznatljiv i kod nas. Uvođenjem privatnih maraka proizvođači i trgovci su istovremeno postali i partneri i konkurenti pri čemu upravljanje markama proizvođača i privatnih maraka postaje sve složenije. Od početka njihova pojavljivanja, privatne marke u svijetu bilježe značajan rast. U ovom radu istražuje se i uspoređuje, rast i razvoj privatnih marki na tržištu u Republici Hrvatskoj te na razvijenim tržištima Zapadne Europe. Svrha ovog rada je utvrditi da li razvoj privatnih marki na hrvatskom tržištu ima uzlaznu putanju kao i razvoj privatnih marki na europskim tržištima te koji su to ključni čimbenici koji su presudni u donošenju odluke prilikom kupnje privatnih marki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija