Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251981

Razvoj privatnih marki u Republici Hrvatskoj i u odabranim zemljama Europe


Zujić Škara, Marija
Razvoj privatnih marki u Republici Hrvatskoj i u odabranim zemljama Europe, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj privatnih marki u Republici Hrvatskoj i u odabranim zemljama Europe
(Development of private brands in the Republic of Croatia and in selected European countries)

Autori
Zujić Škara, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
14.10

Godina
2013

Stranica
89

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
privatne marke, europska tržišta, cijene privatnih marki, kvaliteta privatnih marki
(private brands, European markets, private brand prices, private brand quality)

Sažetak
Privatne ili trgovačke marke podrazumijevaju marke u vlasništvu posrednika koji angažiraju proizvođače da po njihovim zahtjevima proizvode za marku. Prema procjenama čak jedna trećina cijelog tržišta robe široke potrošnje otpada na privatne marke. Taj trend je prepoznatljiv i kod nas. Uvođenjem privatnih maraka proizvođači i trgovci su istovremeno postali i partneri i konkurenti pri čemu upravljanje markama proizvođača i privatnih maraka postaje sve složenije. Od početka njihova pojavljivanja, privatne marke u svijetu bilježe značajan rast. U ovom radu istražuje se i uspoređuje, rast i razvoj privatnih marki na tržištu u Republici Hrvatskoj te na razvijenim tržištima Zapadne Europe. Svrha ovog rada je utvrditi da li razvoj privatnih marki na hrvatskom tržištu ima uzlaznu putanju kao i razvoj privatnih marki na europskim tržištima te koji su to ključni čimbenici koji su presudni u donošenju odluke prilikom kupnje privatnih marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zujić Škara, Marija
Razvoj privatnih marki u Republici Hrvatskoj i u odabranim zemljama Europe, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Zujić Škara, M. (2013) 'Razvoj privatnih marki u Republici Hrvatskoj i u odabranim zemljama Europe', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zuji\'{c} \v{S}kara, Marija}, year = {2013}, pages = {89}, keywords = {privatne marke, europska tr\v{z}i\v{s}ta, cijene privatnih marki, kvaliteta privatnih marki}, title = {Razvoj privatnih marki u Republici Hrvatskoj i u odabranim zemljama Europe}, keyword = {privatne marke, europska tr\v{z}i\v{s}ta, cijene privatnih marki, kvaliteta privatnih marki}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zuji\'{c} \v{S}kara, Marija}, year = {2013}, pages = {89}, keywords = {private brands, European markets, private brand prices, private brand quality}, title = {Development of private brands in the Republic of Croatia and in selected European countries}, keyword = {private brands, European markets, private brand prices, private brand quality}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font