Pregled bibliografske jedinice broj: 1251949
Primjena metode igre u nastavi prirode i društva
Primjena metode igre u nastavi prirode i društva, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1251949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena metode igre u nastavi prirode i društva
(Application of the game method in the teaching of
Nature and Society)
Autori
Dukovac, Antonela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
27.10
Godina
2021
Stranica
50
Mentor
Brkić-Vejmelka, Jadranka
Ključne riječi
igra, učenik, učitelj, nastava, priroda i društvo
(play, student, teacher, teaching, nature and society)
Sažetak
U radu se polazi od teorijskog definiranja igre, prikazuje se uloga igre u razvoju djeteta, te se prelazi na glavni bit, a to jest primjena igre u nastavi predmeta Priroda i društvo. Igra u nastavi potiče logičko mišljenje, zaključivanje, pamćenje, natjecateljski duh, svijest o vlastitim osobinama ličnosti te se razvija etički i estetski doživljaj. Primjenom igre u nastavi iz predmeta Prirode i društva učenici će moći bolje razumjeti nastavne sadržaje, razvijat će praktični rad i praktično mišljenje te će moći sve informacije koje su usvojili prilikom praktičnog rada primijeniti i u svome okruženju. Cilj istraživanja bio je ispitati stavove učitelja razredne nastave o zastupljenost igre u nastavi, te doprinos igre u poučavanju i koliko igra olakšava učenje. Ispitali smo učitelje kakvo mišljenje imaju o primjeni igre u nastavi, koriste li je svakodnevno i u kojim predmetima igru najviše primjenjuju. Podaci su prikupljeni na uzorku od 51 učitelja razredne nastave Ličko senjske županije. Rezultati istraživanja pokazuju da učitelji često izvode igru na nastavi i to najviše iz predmeta Priroda i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti