Pregled bibliografske jedinice broj: 1251946
KVALITETA U TURIZMU KAO ČIMBENIK KONKURENTNOSTI
KVALITETA U TURIZMU KAO ČIMBENIK KONKURENTNOSTI, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KVALITETA U TURIZMU KAO ČIMBENIK KONKURENTNOSTI
(QUALITY IN TOURISM AS A FACTOR OF COMPETITIVENESS)
Autori
Šarić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
14.10
Godina
2013
Stranica
125
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
turizam, turistička destinacija, ljudski kapital u turizmu, kvaliteta u turizmu, konkurentnost u turizmu, Hrvatska kao turistička destinacija
(tourism, tourist destination, human resource in tourism, quality in tourism, competitiveness in tourism, Croatia as tourist destinatination)
Sažetak
U radu se žele istražiti posebnosti upravljanja kvalitetom u turizmu kao i utvrditi načine stvaranja prepoznatljive, konkurentne i atraktivne destinacije koja njeguje kulturu kvalitete. Naime, kvaliteta smještajne ponude, bogatstvo pratećih sadržaja i prometna dostupnost mogu se unaprijediti naporima društvene zajednice i poduzetnika, dok su prirodna osnova i kulturno- povijesna baština zadane kategorije koje se mogu učiniti dostupnijim i uređenijim. Pri tom se u radu naglašava važnost upravljanja ljudskim potencijalima u turističkom sektoru i stvaranje uslužne kulture organizacije. Analizira se Hrvatska kao turistička destinacija sa svim svojim nedostacima, ali i s izrazitim potencijalima za konkurentsko pozicioniranje kao prepoznatljive destinacije koja njeguje kulturu kvalitete po principima održivosti. Opisuje se i Strategija razvoja turizma RH do 2020. kao dokument u kojem su navedene smjernice za ostvarivanje konkurentskog statusa Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski