Pregled bibliografske jedinice broj: 1251887
VRIJEDNOST MARKE I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE
VRIJEDNOST MARKE I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VRIJEDNOST MARKE I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE
(BRAND VALUE AND BRAND VALUE MEASUREMENT)
Autori
Knežević, Darijo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
14.10
Godina
2012
Stranica
62
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
marka, vrijednost marke, mjerenje marke, važnost marke, financijska vrijednost poduzeća
(brand, brand equity, brand measurement, brand relevance, the financial value of the company)
Sažetak
Osnovni je cilj rada bio ispitati način na koji uspješnost marke utječe na uspješnost samog poduzeća. Vrijednost marke stvara i zadržava potrošače koji su preduvjet opstanka poduzeća jer koriste proizvode poduzeća. Nužno je da se marka njeguje stalnim inovacijama u proizvodima kako bi bila konkurenta na tržištu. Prilikom mjerenja tržišne vrijednosti marke mora se uzeti u obzir željena strategija tržišnog nastupa te pozicija marke na tržištu. Marka se mjeri pomoću četiri standardne metode koje su detaljno opisane u radu. Vrijednosti se marke, budući da je ona važna imovina, upravlja s pozicije vrhovnog menadžmenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija