Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251887

VRIJEDNOST MARKE I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE


Knežević, Darijo
VRIJEDNOST MARKE I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
VRIJEDNOST MARKE I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE
(BRAND VALUE AND BRAND VALUE MEASUREMENT)

Autori
Knežević, Darijo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
14.10

Godina
2012

Stranica
62

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
marka, vrijednost marke, mjerenje marke, važnost marke, financijska vrijednost poduzeća
(brand, brand equity, brand measurement, brand relevance, the financial value of the company)

Sažetak
Osnovni je cilj rada bio ispitati način na koji uspješnost marke utječe na uspješnost samog poduzeća. Vrijednost marke stvara i zadržava potrošače koji su preduvjet opstanka poduzeća jer koriste proizvode poduzeća. Nužno je da se marka njeguje stalnim inovacijama u proizvodima kako bi bila konkurenta na tržištu. Prilikom mjerenja tržišne vrijednosti marke mora se uzeti u obzir željena strategija tržišnog nastupa te pozicija marke na tržištu. Marka se mjeri pomoću četiri standardne metode koje su detaljno opisane u radu. Vrijednosti se marke, budući da je ona važna imovina, upravlja s pozicije vrhovnog menadžmenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Darijo
VRIJEDNOST MARKE I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Knežević, D. (2012) 'VRIJEDNOST MARKE I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Darijo}, year = {2012}, pages = {62}, keywords = {marka, vrijednost marke, mjerenje marke, va\v{z}nost marke, financijska vrijednost poduze\'{c}a}, title = {VRIJEDNOST MARKE I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE}, keyword = {marka, vrijednost marke, mjerenje marke, va\v{z}nost marke, financijska vrijednost poduze\'{c}a}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Darijo}, year = {2012}, pages = {62}, keywords = {brand, brand equity, brand measurement, brand relevance, the financial value of the company}, title = {BRAND VALUE AND BRAND VALUE MEASUREMENT}, keyword = {brand, brand equity, brand measurement, brand relevance, the financial value of the company}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font