Pregled bibliografske jedinice broj: 1251885
Izvanučionička nastava u nastavi prirode i društva
Izvanučionička nastava u nastavi prirode i društva, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1251885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvanučionička nastava u nastavi prirode i društva
(Outdoor learning in the subject nature and society)
Autori
Benić, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
22.02
Godina
2018
Stranica
49
Mentor
Brkić-Vejmelka, Jadranka
Ključne riječi
izvanučionička nastava, učenik, osnovna škola, priroda i društvo
(outdoor learning, student, primary school, nature and society)
Sažetak
U radu se polazi od teorijskog pojašnjenja izvanučioničke nastave i njezinog značaja za obrazovanje i odgoj učenika. Učenici izvanučioničkom nastavom stječu praktična znanja i razvijaju svoje sposobnosti, proširuju postojeća znanja o prirodi i društvu, stječu radne navike, razvijaju timski duh i osvještavaju se o problemu očuvanja okoliša. Izvanučioničkom nastavom učenici uče „iz prve ruke“, a time upoznaju prirodna i kulturna obilježja mjesta. Cilj ovog rada bio je saznati koliko učinkovito se provodi izvanučionička nastava u nižim razredima osnovnih škola Brodsko-posavske županije. Ispitali smo učitelje koliko su zadovoljni, koliko su kompetentni i kakvo mišljenje imaju o njoj. Podaci su prikupljeni na uzorku od 100 učitelja razredne nastave Brodsko-posavske županije. Rezultati istraživanja pokazuju da su učitelji zadovoljni i kompetentni za izvođenje izvanučioničke nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti