Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251801

Potencijali stručno-pedagoške prakse u formiranju kompetencija studenata učiteljskih studija


Canjek-Androić, Sanja
Potencijali stručno-pedagoške prakse u formiranju kompetencija studenata učiteljskih studija // Suvremeni pristup obrazovanju učitelja (znanstvena monografija) / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.).
Bjelovar : Zagreb: Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 116-133


CROSBI ID: 1251801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potencijali stručno-pedagoške prakse u formiranju kompetencija studenata učiteljskih studija
(Potentials of Professional-pedagogical practice in the formation of competencies of students of teacher education)

Autori
Canjek-Androić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni pristup obrazovanju učitelja (znanstvena monografija)

Urednik/ci
Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja

Izdavač
Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Bjelovar : Zagreb

Godina
2022

Raspon stranica
116-133

ISBN
978-953-347-459-5

Ključne riječi
budući učitelji ; kompetencije ; stručno-pedagoška praksa ; učiteljski studij
(future teachers ; competencies ; professional-pedagogical practice ; teacher training)

Sažetak
Inicijalnim (formalnim) obrazovanjem započinje razvoj profesionalnih kompetencija potrebnih za odgojno-obrazovni rad u primarnom obrazovanju, a nastavlja se stručnim usavršavanjem i cjeloživotnim učenjem. Dokumentima europskih obrazovnih politika definirane su i određene kompetencije koje bi učitelji trebali posjedovati za kvalitetan i djelotvoran rad unutar profesije. Kako bi se osiguralo formiranje potrebnih kompetencija za rad budućih učitelja značajno mjesto u osposobljavanju studenata učiteljskog studija zauzima stručno-pedagoška praksa. Razvoj kompetencija omogućen je povezivanjem teorije i prakse, izvođenjem javnih i individualnih satova u školama vježbaonica u okviru metodika nastavnih predmeta te obvezama u kolegiju Stručno-pedagoška praksa. U radu je prikazana analiza sadržaja studijskih programa učiteljskih studija, te rezultati dosadašnjih istraživanja u kojima su obuhvaćeni svi aspekti i sudionici organizacije i realizacije stručno-pedagoške prakse na učiteljskim fakultetima u Hrvatskoj i državama u regiji. Analizom dostupnih dokumenata utvrđeno je da ne postoji ujednačeni pristup organizaciji i provedbi stručno-pedagoške prakse, te da su izražene značajne razlike u opterećenju studenata s obzirom na stručno-pedagošku praksu na razini države, ali i samih studijskih programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Canjek-Androić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Canjek-Androić, Sanja
Potencijali stručno-pedagoške prakse u formiranju kompetencija studenata učiteljskih studija // Suvremeni pristup obrazovanju učitelja (znanstvena monografija) / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.).
Bjelovar : Zagreb: Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 116-133
Canjek-Androić, S. (2022) Potencijali stručno-pedagoške prakse u formiranju kompetencija studenata učiteljskih studija. U: Strugar, V. & Rajić, V. (ur.) Suvremeni pristup obrazovanju učitelja (znanstvena monografija). Bjelovar : Zagreb, Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 116-133.
@inbook{inbook, author = {Canjek-Androi\'{c}, Sanja}, year = {2022}, pages = {116-133}, keywords = {budu\'{c}i u\v{c}itelji, kompetencije, stru\v{c}no-pedago\v{s}ka praksa, u\v{c}iteljski studij}, isbn = {978-953-347-459-5}, title = {Potencijali stru\v{c}no-pedago\v{s}ke prakse u formiranju kompetencija studenata u\v{c}iteljskih studija}, keyword = {budu\'{c}i u\v{c}itelji, kompetencije, stru\v{c}no-pedago\v{s}ka praksa, u\v{c}iteljski studij}, publisher = {Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Bjelovar : Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Canjek-Androi\'{c}, Sanja}, year = {2022}, pages = {116-133}, keywords = {future teachers, competencies, professional-pedagogical practice, teacher training}, isbn = {978-953-347-459-5}, title = {Potentials of Professional-pedagogical practice in the formation of competencies of students of teacher education}, keyword = {future teachers, competencies, professional-pedagogical practice, teacher training}, publisher = {Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Bjelovar : Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font