Pregled bibliografske jedinice broj: 1251626
Brendiranje trgovačkih marki na primjeru "Samoborska domaća salama Premium"
Brendiranje trgovačkih marki na primjeru "Samoborska domaća salama Premium", 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje trgovačkih marki na primjeru "Samoborska
domaća salama Premium"
(Branding of trade labels on the example of "Samobor
homemade salami Premium")
Autori
Rašić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
10.07
Godina
2014
Stranica
82
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brendiranje, trgovačka marka, premijska trgovačka marka, prehrambena industrija
(branding, trade mark, premium trade mark, food industry)
Sažetak
Brendiranje trgovačkih marki predstavlja sve veći izazov za maloprodavače u nemilosrdnoj konkurentskoj tržišnoj borbi. Svaki trgovac je više ili manje uspješan u brendiranju generičkih ili tradicionalnih trgovačkih marki, dok se u brendiranju premijskih marki trgovci tek moraju dokazati. Sama riječ "premija" govori da se radi o proizvodu više cijene i više kvalitete, te se iz tog razloga premijske trgovačke marke trebaju što više diferencirati od proizvođačih i generičkih trgovačkih marki kako bi pronašle put do ciljane skupine potrošača i na taj način sebi priskrbile dodatni tržišni udio. U radu je analizirana prehrambena industrija i njeni trendovi s naglaskom na mesne prerađevine. Istražen je koncept brendiranja trgovačkih marki u prehrambenoj industriji, na primjeru Samoborske domaće salame Premium, koja je prošla svoj put brendiranja od proizvođačke do trgovačke premijske marke. Na temelju provedenog istraživanja dobiveni su odgovori na postavljene hipoteze o afirmaciji ovakvih proizvoda na tržištu kroz njihovu dodanu vrijednost, višu cijenu i bolju kvalitetu te kao autohtoni hrvatski proizvod.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija