Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251618

Rezultati istraživanja TOMAS u funkciji izgradnje turističkog brenda Dalmacije


Brković, Andrijana
Rezultati istraživanja TOMAS u funkciji izgradnje turističkog brenda Dalmacije, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rezultati istraživanja TOMAS u funkciji izgradnje turističkog brenda Dalmacije
(The results of the TOMAS research in the function of building the tourism brand of Dalmatia)

Autori
Brković, Andrijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
03.06

Godina
2013

Stranica
115

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
turističko tržište, istraživanje tržišta, TOMAS istraživanje, turistički brend Dalmacije
(tourist market, market research, TOMAS research, touristic brand of Dalmatia)

Sažetak
U ovom radu piše se o važnosti istraživanja tržišta u turizmu. Prilikom odlučivanja o putovanju postoje određeni utjecaji na odluku o putovanju, a glavni utjecaji su između ostalog sadržani u kulturi pojedinca, te društvenom sloju i obitelji, iz kojih proizlaze osobni stavovi pojedinca, želja za učenjem, motivacija i percepcija. Iz tog razloga Hrvatsku uglavnom posjećuje uvijek isti segment turista, međutim treba pronaći način za privlačenje novih turista. Novi načini za privlačenje turista mogu se pronaći istraživanjem tržišta, a u Republici Hrvatskoj je najpoznatije TOMAS istraživanje koje provodi Institut za turizam u Zagrebu. Naručitelji tih istraživanja su Ministarstvo turizma Republike Hrvatske i neke turističke zajednice, međutim trebalo bi potaknuti sve turističke zajednice Republike Hrvatske na naručivanje i korištenje tih informacija. Kada bi se te dobivene informacije pravilno iskoristile lakše bi se brendirale kako turistička regija Dalmacije, tako i ostale regije Hrvatske, te bi bilo lakše i jednostavnije razviti različite strateške pristupe u hrvatskom turizmu i usmjeriti se na selektivne, umjesto na masovni oblik turizma. Za uspješan plasman destinacije na turističkom tržištu potrebno je poznavati motive dolaska u destinaciju i motive za posjet kulturnim atrakcijama, te raspolagati informacijama jesu li turisti zadovoljni ponuđenim kulturnim „proizvodom“. Temeljem istraživanja turističkog tržišta trebalo bi doći do relevantnih informacija koje će poslužiti kao temelj za menadžersko odlučivanje u ukupnom turističkom sustavu i u pojedinim gospodarskim subjektima u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brković, Andrijana
Rezultati istraživanja TOMAS u funkciji izgradnje turističkog brenda Dalmacije, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Brković, A. (2013) 'Rezultati istraživanja TOMAS u funkciji izgradnje turističkog brenda Dalmacije', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brkovi\'{c}, Andrijana}, year = {2013}, pages = {115}, keywords = {turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, TOMAS istra\v{z}ivanje, turisti\v{c}ki brend Dalmacije}, title = {Rezultati istra\v{z}ivanja TOMAS u funkciji izgradnje turisti\v{c}kog brenda Dalmacije}, keyword = {turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, TOMAS istra\v{z}ivanje, turisti\v{c}ki brend Dalmacije}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brkovi\'{c}, Andrijana}, year = {2013}, pages = {115}, keywords = {tourist market, market research, TOMAS research, touristic brand of Dalmatia}, title = {The results of the TOMAS research in the function of building the tourism brand of Dalmatia}, keyword = {tourist market, market research, TOMAS research, touristic brand of Dalmatia}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font