Pregled bibliografske jedinice broj: 1251607
Kvaliteta kao čimbenik izgradnje brenda
Kvaliteta kao čimbenik izgradnje brenda, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta kao čimbenik izgradnje brenda
(Quality as a brand building factor)
Autori
Modrić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.07
Godina
2013
Stranica
124
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
kvaliteta, upravljanje kvalitetom, izgradnja brenda, konkurentnost, procesni model kvalitete
(quality, quality management, brand building, competitiveness, quality process model)
Sažetak
Upravljanje kvalitetom je skup svih aktivnosti koje poduzeće čini da bi osiguralo da njegovi proizvodi ili usluge zadovolje zahtjeve kupca glede kvalitete. Potpuno upravljanje kvalitetom, samo po sebi znači kontinuirano poboljšavanje kvalitete. Pravilno izgrađen i primijenjen ISO sustav za osiguranje i upravljanje kvalitetom tvrtke donosi unutarnje i vanjske, izravne i neizravne dobitke. Kvaliteta dokazuje postojanost postupaka, koji kupcu garantiraju najracionalnije postupke stvaranja proizvoda, i što je bitnije, uvijek istu kvalitetu proizvoda. Ovaj će rad objasniti da je mnogo puta motiv za prepoznavanje potrebe za usklađivanjem poslovnog sustava sa zahtjevima neke od normi ISO 9000ff potreba za izlaskom na inozemno tržište. Na početku je poduzećima bila važna kvaliteta proizvoda, njegova funkcionalna obilježja, a ne sadržaji i očekivanja s obzirom na psiho-socijalna i statusna obilježja. S razvojem marketinške koncepcije poduzeća, do izražaja dolazi potreba da se o problemu kvalitete govori svestranije i da se njime obuhvate sve poslovne aktivnosti na cjelovit, odnosno integralan način. U središtu tog nevjerovatnog buma nalazi se kupac sa svojim zahtjevima, potrebama i željama. Danas najznačajnija funkcija marketinga je baš izgradnja brenda. Štoviše mnogi svjetski stručnjaci iz područja marketinga smatraju da je osnovna funkcija marketinga izgradnja brenda. Ono što ubrzava ovaj trend je stalno opadanje klasičnog vida prodaje, odnosno načina kojim se vrši razmjena dobara i novca na tržištu. Potrošači su direktno suočeni sa brendovima i odluka o kupovini je na njima. Upravo je zato bitna knjiga standarda kvalitete, koja definira pravila kojima se omogućuje trajna konzistentnost komunkacije sa potrošačima, poslovnim partnerima te se postiže brzo i lako prepoznavanje određenog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija