Pregled bibliografske jedinice broj: 1251604
EUROPSKA UNIJA KAO NOVO MARKETINŠKO OKRUŽENJE U KONTEKSTU PRISTUPANJA HRVATSKE U EU
EUROPSKA UNIJA KAO NOVO MARKETINŠKO OKRUŽENJE U KONTEKSTU PRISTUPANJA HRVATSKE U EU, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
EUROPSKA UNIJA KAO NOVO MARKETINŠKO OKRUŽENJE U
KONTEKSTU PRISTUPANJA HRVATSKE U EU
(EUROPEAN UNION AS A NEW MARKETING ENVIRONMENT IN THE
CONTEXT OF CROATIA'S ACCESSION TO THE EU)
Autori
Mirkov, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.07
Godina
2013
Stranica
112
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
članstvo RH u EU, strukturni fondovi EU, direktiva, generacije, FP7, okruženje marketinga
(membership of the EU, the EU structural funds, directives, generation, FP7, marketing environment)
Sažetak
Kada se razmatraju specifičnosti političko-pravnog okruženja u europskom kontekstu marketinga, marketinški stručnjaci se trebaju u većoj mjeri usredotočiti na zakone svake zemlje članice EU. Svaka zemlja članica EU ima zakone koji utječu na politiku proizvoda, cijene, distribuciju te promociju. Marketinški stručnjaci u RH moraju prepoznati značajne razlike između EU zemalja u pogledu medija oglašavanja, razine i troškova oglašavanja. Dakle, pristupanje EU moglo bi RH donijeti brojne mogućnosti za korištenje sredstava iz strukturnih fondova i Kohezijskog fonda EU kao ogroman potencijal na području marketing menadžmenta. Ekspanzija populacije u EU često pokreće nove potrebe i trendove na tržištu EU. Prednost članstva RH svakako je bolja zaštita prava potrošača, bolja kontrola kvalitete proizvoda i usluga, međunarodni masovni turizam, šire mogućnosti oglašavanja na tržištu od 500 milijuna potrošača. Tržište EU osigurava brži i jeftiniji prijevoz, dobro razvijene i isplative infrastrukture. Osim ovih, ostale karakteristične suvremene pojave na europskom tržištu su: kasniji brakovi, manji broj djece, viša stopa razvoda, više zaposlenih udatih žena, porast samačkih domaćinstava itd. Ulaskom u EU, u RH se pokreće razdoblje intenzivnih promjena kroz mnoge informacijsko-komunikacijske strategije i projekte. Novac koji dolazi iz Sedmog okvirnog programa jednim je dijelom upravo namijenjen razvoju novih tehnologija što je prilika da se dio sredstava iskoristi za informacijske tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija