Pregled bibliografske jedinice broj: 1251601
Uloga medija u izgradnji brenda
Uloga medija u izgradnji brenda, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga medija u izgradnji brenda
(The role of the media in brand building)
Autori
Carić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.07
Godina
2013
Stranica
84
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brend, izgradnja brenda, tržišna vrijednost brenda, marketing metrika, mediji, brend i mediji, frekvencija medija, budućnost medija
(brand, building a brand, brand equity, marketing metrics, media, brand and media, the frequency of the media, the future of media)
Sažetak
Brand je skup opipljivih i neopipljivih obilježja nekog proizvoda ili usluge. Izgradnja brenda je proces koji, u većini slučajeva, traje duži vremenski period i veoma je složen. Moglo bi se reći da je to kontinuiran proces, koji traje više od životnog vijeka proizvoda. Ovaj proces obuhvaća i pozicioniranje i razvoj brenda, kao značajne komponente za trajniji uspjeh na tržištu. Posljednjih nekoliko godina evidentna je eksplozija medijskih kanala. Marketinški stručnjaci se više ne suočavaju s odlukom hoće li svoje brendove oglašavati u medijima, na internetu ili na plakatima i posterima, već kako će na najbolji mogući način rasporediti, često ograničena, sredstva na sve širi portfolio medija. Kreativni izbor medija zasnovan je na asocijativnom preklapanju s brendom, tako da sam medij (radije nego oglas u njemu) prenosi poruku. Uloga medija u izgradnji brenda iznimo je značajna, ali alati za mjerenje isplativosti ovakvog tipa oglašavanja nisu dovoljno istraženi ni objašnjeni. Marketing metrika je srž koncepta mjerenja marketinških performansi i predstavlja set pokazatelja kojima se mjere rezultati marketinških aktivnosti. Uvođenje profitnog aspekta u definicije marketinga kreira rastuću potrebu za mjerenjem profitabilnosti marketinških aktivnosti uz pomoć marketing metrike. Ono što je značajno jest činjenica kako je većina metrika još uvijek prisutna u kontekstu marketinga u cjelini, a mnogo manje u kontekstu izgradnje i razvoja brenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija