Pregled bibliografske jedinice broj: 1251596
SUVREMENI BREND MENADŽMENT I KLJUČNI ČIMBENICI USPJEHA VELIKIH SVJETSKIH BRENDOVA
SUVREMENI BREND MENADŽMENT I KLJUČNI ČIMBENICI USPJEHA VELIKIH SVJETSKIH BRENDOVA, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SUVREMENI BREND MENADŽMENT I KLJUČNI ČIMBENICI
USPJEHA VELIKIH SVJETSKIH BRENDOVA
(MODERN BRAND MANAGEMENT AND KEY SUCCESS FACTORS OF
BIG GLOBAL BRANDS)
Autori
Erceg, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
05.03
Godina
2013
Stranica
88
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brend, brend menadžment, identitet brenda, emocija, globalizacija, ključni čimbenici uspjeha
(brand, brand management, brand identity, emotion, globalization, key success factors)
Sažetak
Marka proizvoda nekada se koristila u žigosanju stoke sa svrhom isticanja vlasništva. Kroz žigosanje užarenim predmetom tj. znakom svog stada, razvojem čovječanstva započelo je brendiranje. U suvremenom poslovanju, brend menadžment i brendovi su postali važan dio moderne ekonomije i glavna osobina poslovne teorije i prakse. Danas omogućuju tvrtkama da odašilju potrošačima poruke o emocijama, identitetu, njegovim pogodnostima tako da potrošač više ne kupuje proizvod nego brend. Vrijednost brenda za kompaniju financijski je mjerljiva i predstavlja financijski oblik vrijednosti, a u svijesti potrošača je njegova prava vrijednost. Rabeći globalnu strategiju komuniciranja i upravljajući brendom, a ne proizvodom, tvrtka osvaja potrošače u cijelom svijetu. Njenom uspjehu pridonose ključni čimbenici koje posjeduje poput inovacija, društveno odgovornog poslovanja, brige o kupcima i zaposlenicima itd. Oni su neophodni da bi tvrtka poslovala uspješnije od svojih konkurenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija