Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251596

SUVREMENI BREND MENADŽMENT I KLJUČNI ČIMBENICI USPJEHA VELIKIH SVJETSKIH BRENDOVA


Erceg, Višnja
SUVREMENI BREND MENADŽMENT I KLJUČNI ČIMBENICI USPJEHA VELIKIH SVJETSKIH BRENDOVA, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SUVREMENI BREND MENADŽMENT I KLJUČNI ČIMBENICI USPJEHA VELIKIH SVJETSKIH BRENDOVA
(MODERN BRAND MANAGEMENT AND KEY SUCCESS FACTORS OF BIG GLOBAL BRANDS)

Autori
Erceg, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
05.03

Godina
2013

Stranica
88

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brend, brend menadžment, identitet brenda, emocija, globalizacija, ključni čimbenici uspjeha
(brand, brand management, brand identity, emotion, globalization, key success factors)

Sažetak
Marka proizvoda nekada se koristila u žigosanju stoke sa svrhom isticanja vlasništva. Kroz žigosanje užarenim predmetom tj. znakom svog stada, razvojem čovječanstva započelo je brendiranje. U suvremenom poslovanju, brend menadžment i brendovi su postali važan dio moderne ekonomije i glavna osobina poslovne teorije i prakse. Danas omogućuju tvrtkama da odašilju potrošačima poruke o emocijama, identitetu, njegovim pogodnostima tako da potrošač više ne kupuje proizvod nego brend. Vrijednost brenda za kompaniju financijski je mjerljiva i predstavlja financijski oblik vrijednosti, a u svijesti potrošača je njegova prava vrijednost. Rabeći globalnu strategiju komuniciranja i upravljajući brendom, a ne proizvodom, tvrtka osvaja potrošače u cijelom svijetu. Njenom uspjehu pridonose ključni čimbenici koje posjeduje poput inovacija, društveno odgovornog poslovanja, brige o kupcima i zaposlenicima itd. Oni su neophodni da bi tvrtka poslovala uspješnije od svojih konkurenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Erceg, Višnja
SUVREMENI BREND MENADŽMENT I KLJUČNI ČIMBENICI USPJEHA VELIKIH SVJETSKIH BRENDOVA, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Erceg, V. (2013) 'SUVREMENI BREND MENADŽMENT I KLJUČNI ČIMBENICI USPJEHA VELIKIH SVJETSKIH BRENDOVA', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Erceg, Vi\v{s}nja}, year = {2013}, pages = {88}, keywords = {brend, brend menad\v{z}ment, identitet brenda, emocija, globalizacija, klju\v{c}ni \v{c}imbenici uspjeha}, title = {SUVREMENI BREND MENAD\v{Z}MENT I KLJU\v{C}NI \v{C}IMBENICI USPJEHA VELIKIH SVJETSKIH BRENDOVA}, keyword = {brend, brend menad\v{z}ment, identitet brenda, emocija, globalizacija, klju\v{c}ni \v{c}imbenici uspjeha}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Erceg, Vi\v{s}nja}, year = {2013}, pages = {88}, keywords = {brand, brand management, brand identity, emotion, globalization, key success factors}, title = {MODERN BRAND MANAGEMENT AND KEY SUCCESS FACTORS OF BIG GLOBAL BRANDS}, keyword = {brand, brand management, brand identity, emotion, globalization, key success factors}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font