Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251591

Brendiranje u hotelijerstvu s osvrtom na najveće svjetske brendove


Perić, Ivana
Brendiranje u hotelijerstvu s osvrtom na najveće svjetske brendove, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Brendiranje u hotelijerstvu s osvrtom na najveće svjetske brendove
(Branding in the hotel industry with reference to the world's biggest brands)

Autori
Perić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
15.10

Godina
2012

Stranica
79

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brendiranje, usluge, hotelska industrija
(brending, services, hospitality industry)

Sažetak
Središnja komponenta uspješnosti poslovanja u hotelijerskoj industriji je brendiranje usluge. Brendiranje je dodavanje usluzi karakteristika po kojima se ona razlikuje od ostalih konkurentskih usluga. Brend kupcima znači jamstvo kvalitete i predstavlja najvažniju nematerijalnu imovinu za poduzeće. Pomoću brenda, u hotelijerstvu se povećava razina lojalnosti kupca, smanjuje se rizik, povećavaju se profiti i produžuje se vijek poduzeću., dakle, brend je ključan čimbenik uspjeha u suvremenom hotelijerstvu. Poduzeća koja tomu ne pridaju pažnju tj. koja su zasnovana na ˝starim˝ načinima poslovanja, gube na vrijednosti, zaostaju u trci za konkurencijom i nestaju s borbenog polja na kojem se odvija bitka za opstanak. U radu se istražuju specifičnosti brendiranja u hotelskoj industriji, uz analize primjera brendova nekoliko velikih svjetskih hotelskih lanaca, te uz osvrt na brendiranje hotela u Hrvatskoj

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perić, Ivana
Brendiranje u hotelijerstvu s osvrtom na najveće svjetske brendove, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Perić, I. (2012) 'Brendiranje u hotelijerstvu s osvrtom na najveće svjetske brendove', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\'{c}, Ivana}, year = {2012}, pages = {79}, keywords = {brendiranje, usluge, hotelska industrija}, title = {Brendiranje u hotelijerstvu s osvrtom na najve\'{c}e svjetske brendove}, keyword = {brendiranje, usluge, hotelska industrija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\'{c}, Ivana}, year = {2012}, pages = {79}, keywords = {brending, services, hospitality industry}, title = {Branding in the hotel industry with reference to the world's biggest brands}, keyword = {brending, services, hospitality industry}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font