Pregled bibliografske jedinice broj: 1251591
Brendiranje u hotelijerstvu s osvrtom na najveće svjetske brendove
Brendiranje u hotelijerstvu s osvrtom na najveće svjetske brendove, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje u hotelijerstvu s osvrtom na najveće
svjetske brendove
(Branding in the hotel industry with reference to the
world's biggest brands)
Autori
Perić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.10
Godina
2012
Stranica
79
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brendiranje, usluge, hotelska industrija
(brending, services, hospitality industry)
Sažetak
Središnja komponenta uspješnosti poslovanja u hotelijerskoj industriji je brendiranje usluge. Brendiranje je dodavanje usluzi karakteristika po kojima se ona razlikuje od ostalih konkurentskih usluga. Brend kupcima znači jamstvo kvalitete i predstavlja najvažniju nematerijalnu imovinu za poduzeće. Pomoću brenda, u hotelijerstvu se povećava razina lojalnosti kupca, smanjuje se rizik, povećavaju se profiti i produžuje se vijek poduzeću., dakle, brend je ključan čimbenik uspjeha u suvremenom hotelijerstvu. Poduzeća koja tomu ne pridaju pažnju tj. koja su zasnovana na ˝starim˝ načinima poslovanja, gube na vrijednosti, zaostaju u trci za konkurencijom i nestaju s borbenog polja na kojem se odvija bitka za opstanak. U radu se istražuju specifičnosti brendiranja u hotelskoj industriji, uz analize primjera brendova nekoliko velikih svjetskih hotelskih lanaca, te uz osvrt na brendiranje hotela u Hrvatskoj
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija