Pregled bibliografske jedinice broj: 1251587
STRATEGIJA IZVOZA I IZLAZAK NA INOZEMNA TRŽIŠTA
STRATEGIJA IZVOZA I IZLAZAK NA INOZEMNA TRŽIŠTA, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STRATEGIJA IZVOZA I IZLAZAK NA INOZEMNA TRŽIŠTA
(EXPORT STRATEGY AND FOREIGN MARKETS)
Autori
Mikulić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.10
Godina
2012
Stranica
79
Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Mikulandra Volić, Ivona
Ključne riječi
izvoz, strategija izvoza, konkurentska prednost, internacionalizacija, franšiza, licenciranje
(export, export strategy, competitive advantage, internationalization, franchising, licensing)
Sažetak
U radu se istražuje strategija izvoza koja se definira kao strategija u kojoj tvrtka prilagođava svoj proizvod, distribuciju, promociju i cijenu zahtjevima pojedinačnog izvoznog tržišta. Strategija izvoza je način širenja na međunarodno tržište koja ima za cilj zadržati nacionalnu proizvodnu osnovu i izvoziti robu na inozemna tržišta koristeći distribucijske kanale koji su ili u vlasništvu poduzeća ili pod kontrolom iz inozemstva. Cilj ovog istraživanja je analizirati načine na koje poduzeća koriste strategiju izvoza da bi izašla na inozemna tržišta. Cilj istraživanja bio je ispitati koji se resursi koriste za izlazak na inozemna tržišta, koje su druge strategije koje tvrtci stoji na raspolaganju i bi li se resursi koji su namijenjeni za izlazak na inozemna tržišta mogli bolje iskoristiti za domaće tržište. Temeljem istraživanja dobiveni su rezultati o tome koje aktivnosti tvrtka treba poduzeti kako bi izašla na inozemna tržišta te koje su prednosti i nedostaci primjen strategije izvoza. Osim toga, istraživanjem je utvrđeno kakve koristi tvrtka ima od strategije izvoza i kako tvrtka može postići konkurentsku prednost na inozemnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski