Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251587

STRATEGIJA IZVOZA I IZLAZAK NA INOZEMNA TRŽIŠTA


Mikulić, Ivan
STRATEGIJA IZVOZA I IZLAZAK NA INOZEMNA TRŽIŠTA, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
STRATEGIJA IZVOZA I IZLAZAK NA INOZEMNA TRŽIŠTA
(EXPORT STRATEGY AND FOREIGN MARKETS)

Autori
Mikulić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
15.10

Godina
2012

Stranica
79

Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Mikulandra Volić, Ivona

Ključne riječi
izvoz, strategija izvoza, konkurentska prednost, internacionalizacija, franšiza, licenciranje
(export, export strategy, competitive advantage, internationalization, franchising, licensing)

Sažetak
U radu se istražuje strategija izvoza koja se definira kao strategija u kojoj tvrtka prilagođava svoj proizvod, distribuciju, promociju i cijenu zahtjevima pojedinačnog izvoznog tržišta. Strategija izvoza je način širenja na međunarodno tržište koja ima za cilj zadržati nacionalnu proizvodnu osnovu i izvoziti robu na inozemna tržišta koristeći distribucijske kanale koji su ili u vlasništvu poduzeća ili pod kontrolom iz inozemstva. Cilj ovog istraživanja je analizirati načine na koje poduzeća koriste strategiju izvoza da bi izašla na inozemna tržišta. Cilj istraživanja bio je ispitati koji se resursi koriste za izlazak na inozemna tržišta, koje su druge strategije koje tvrtci stoji na raspolaganju i bi li se resursi koji su namijenjeni za izlazak na inozemna tržišta mogli bolje iskoristiti za domaće tržište. Temeljem istraživanja dobiveni su rezultati o tome koje aktivnosti tvrtka treba poduzeti kako bi izašla na inozemna tržišta te koje su prednosti i nedostaci primjen strategije izvoza. Osim toga, istraživanjem je utvrđeno kakve koristi tvrtka ima od strategije izvoza i kako tvrtka može postići konkurentsku prednost na inozemnom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikulić, Ivan
STRATEGIJA IZVOZA I IZLAZAK NA INOZEMNA TRŽIŠTA, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Mikulić, I. (2012) 'STRATEGIJA IZVOZA I IZLAZAK NA INOZEMNA TRŽIŠTA', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mikuli\'{c}, Ivan}, year = {2012}, pages = {79}, keywords = {izvoz, strategija izvoza, konkurentska prednost, internacionalizacija, fran\v{s}iza, licenciranje}, title = {STRATEGIJA IZVOZA I IZLAZAK NA INOZEMNA TR\v{Z}I\v{S}TA}, keyword = {izvoz, strategija izvoza, konkurentska prednost, internacionalizacija, fran\v{s}iza, licenciranje}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mikuli\'{c}, Ivan}, year = {2012}, pages = {79}, keywords = {export, export strategy, competitive advantage, internationalization, franchising, licensing}, title = {EXPORT STRATEGY AND FOREIGN MARKETS}, keyword = {export, export strategy, competitive advantage, internationalization, franchising, licensing}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font