Pregled bibliografske jedinice broj: 1251584
BRENDIRANJE NACIONALNIH PARKOVA NA PRIMJERU NACIONALNOG PARKA „PAKLENICA“
BRENDIRANJE NACIONALNIH PARKOVA NA PRIMJERU NACIONALNOG PARKA „PAKLENICA“, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
BRENDIRANJE NACIONALNIH PARKOVA NA PRIMJERU
NACIONALNOG PARKA „PAKLENICA“
(BRANDING OF NATIONAL PARKS ON THE EXAMPLE OF
"PAKLENICA" NATIONAL PARK)
Autori
Knežević, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.10
Godina
2012
Stranica
95
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brendiranje, turistička destinacija, Nacionalni park Paklenica, Starigrad
(branding, tourist destination, Paklenica National Park, Starigrad)
Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se istraživanjem tematike brendova i brendiranja turtističkih destinacija. U radu se prikazuje primjer Nacionalnog parka Paklenica, koji se nalazi na krajnjem sjeverozapadnom dijelu Zadarske regije, te zemljopisno pripada sjevernoj Dalmaciji. Na temelju istraživanja dostupne literature, vlastitog istraživanja, ali i temeljem izvršene analize marketinških strategija uspješnih svjetskih brendova iz tog područja, u radu je prikazano što je karakteristično za brendiranje nacionalnih parkova općenito, te zatim prikazano na primjeru Nacionalnog parka Paklenica. Rezultati istraživanja pokazali su kako NP Paklenica trenutno nema zadovoljavjući tržišni položaj, s obzirom na svoj potencijal. Veća suradnja Uprave Parka, lokalnog stanovništva Regije Parka i Turističke zajednice Starigrad, mogla bi podići Paklenicu na veću razinu, odnosno poboljšati njenu prepoznatljivost. Dodatne mogućnosti za sudjelovanje lokalne zajednice prepoznaju se u razvoju održivog turizma, dodatnog trajnog ili povremenog zapošljavanja i mogućnosti korištenja dobara u Parku. S obzirom na političke i gospodarske probleme koji prate Hrvatsku, Uprava Parka trenutno nije u poziciji povećati ulaganja.
Izvorni jezik
Hrvatski