Pregled bibliografske jedinice broj: 1251582
KOMPARACIJA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA ODLUKU O KUPNJI PUTEM INTERNET TRGOVINE DOBIVENIH FAKTORSKOM I REGRESIJSKOM ANALIZOM
KOMPARACIJA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA ODLUKU O KUPNJI PUTEM INTERNET TRGOVINE DOBIVENIH FAKTORSKOM I REGRESIJSKOM ANALIZOM, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOMPARACIJA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA ODLUKU O
KUPNJI PUTEM INTERNET TRGOVINE DOBIVENIH
FAKTORSKOM I REGRESIJSKOM ANALIZOM
(COMPARISON OF FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO
PURCHASE THROUGH THE INTERNET SHOP OBTAINED BY
FACTOR AND REGRESSION ANALYSIS)
Autori
Gulan, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
10.10
Godina
2012
Stranica
68
Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Perkov, Josipa
Ključne riječi
Internet trgovina, marketing menadžment, istraživanje tržišta, faktorska analiza, regresijska analiza
(e-commerce, marketing management, market research, factor analysis, regression analysis)
Sažetak
Razvoj internetske tehnologije doveo je do mnogobrojnih promjena u poslovnom svijetu. Došlo je do kreiranja novog oblika trgovine tj., Internet trgovine. Karakteristike Internet trgovine su: dostupnost 24h, nema fizičkog kontakta s kupcima, niži troškovi poslovanja i slično. Zbog ovakvih promjena u trgovanju marketing menadžment je prisiljen konstantno razvijati nove načine pristupanja i zadržavanja kupaca. Da bi postigao svoje ciljeve, marketing menadžment, mora provoditi istraživanje tržišta. Faze istraživanja tržišta su: prikupljanje podataka, prilagodba dobivenih podataka obradi, obrada podataka, te upotreba relevantnih informacija. Ovaj rad je na studiji slučaja prikazao primjenu regresijske i faktorske analize, te usporedio dobivene podatke s obzirom da su to dvije najkorištenije metode u istraživanju trgovine putem interneta. Dobiveni rezultati su pokazali da svaka od navedenih metoda obrade podataka mora zadovoljiti prethodno definirane uvjete kako bi analiza dovela do ciljnih rezultata, adekvatnih za primjenu od strane marketing menadžmenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija