Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251582

KOMPARACIJA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA ODLUKU O KUPNJI PUTEM INTERNET TRGOVINE DOBIVENIH FAKTORSKOM I REGRESIJSKOM ANALIZOM


Gulan, Marina
KOMPARACIJA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA ODLUKU O KUPNJI PUTEM INTERNET TRGOVINE DOBIVENIH FAKTORSKOM I REGRESIJSKOM ANALIZOM, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KOMPARACIJA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA ODLUKU O KUPNJI PUTEM INTERNET TRGOVINE DOBIVENIH FAKTORSKOM I REGRESIJSKOM ANALIZOM
(COMPARISON OF FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE THROUGH THE INTERNET SHOP OBTAINED BY FACTOR AND REGRESSION ANALYSIS)

Autori
Gulan, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
10.10

Godina
2012

Stranica
68

Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Perkov, Josipa

Ključne riječi
Internet trgovina, marketing menadžment, istraživanje tržišta, faktorska analiza, regresijska analiza
(e-commerce, marketing management, market research, factor analysis, regression analysis)

Sažetak
Razvoj internetske tehnologije doveo je do mnogobrojnih promjena u poslovnom svijetu. Došlo je do kreiranja novog oblika trgovine tj., Internet trgovine. Karakteristike Internet trgovine su: dostupnost 24h, nema fizičkog kontakta s kupcima, niži troškovi poslovanja i slično. Zbog ovakvih promjena u trgovanju marketing menadžment je prisiljen konstantno razvijati nove načine pristupanja i zadržavanja kupaca. Da bi postigao svoje ciljeve, marketing menadžment, mora provoditi istraživanje tržišta. Faze istraživanja tržišta su: prikupljanje podataka, prilagodba dobivenih podataka obradi, obrada podataka, te upotreba relevantnih informacija. Ovaj rad je na studiji slučaja prikazao primjenu regresijske i faktorske analize, te usporedio dobivene podatke s obzirom da su to dvije najkorištenije metode u istraživanju trgovine putem interneta. Dobiveni rezultati su pokazali da svaka od navedenih metoda obrade podataka mora zadovoljiti prethodno definirane uvjete kako bi analiza dovela do ciljnih rezultata, adekvatnih za primjenu od strane marketing menadžmenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gulan, Marina
KOMPARACIJA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA ODLUKU O KUPNJI PUTEM INTERNET TRGOVINE DOBIVENIH FAKTORSKOM I REGRESIJSKOM ANALIZOM, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Gulan, M. (2012) 'KOMPARACIJA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA ODLUKU O KUPNJI PUTEM INTERNET TRGOVINE DOBIVENIH FAKTORSKOM I REGRESIJSKOM ANALIZOM', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gulan, Marina}, year = {2012}, pages = {68}, keywords = {Internet trgovina, marketing menad\v{z}ment, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, faktorska analiza, regresijska analiza}, title = {KOMPARACIJA \v{C}IMBENIKA KOJI UTJE\v{C}U NA ODLUKU O KUPNJI PUTEM INTERNET TRGOVINE DOBIVENIH FAKTORSKOM I REGRESIJSKOM ANALIZOM}, keyword = {Internet trgovina, marketing menad\v{z}ment, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, faktorska analiza, regresijska analiza}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gulan, Marina}, year = {2012}, pages = {68}, keywords = {e-commerce, marketing management, market research, factor analysis, regression analysis}, title = {COMPARISON OF FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE THROUGH THE INTERNET SHOP OBTAINED BY FACTOR AND REGRESSION ANALYSIS}, keyword = {e-commerce, marketing management, market research, factor analysis, regression analysis}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font