Pregled bibliografske jedinice broj: 1251575
Brendiranje Zadra kao grada i turističke destinacije
Brendiranje Zadra kao grada i turističke destinacije, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje Zadra kao grada i turističke destinacije
(Branding of Zadar as a city and tourist destination)
Autori
Pavičić, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
12.03
Godina
2012
Stranica
70
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brend, brendiranje grada, brendiranje turističke destinacije, Zadar
(brand, city branding, tourism destination branding, Zadar)
Sažetak
U radu se analiziraju i kompariraju koncept brendiranja grada i brendiranja turističke destinacije. Temeljem rezultata primarnog istraživanja i teoretskog konceptualnog okvira, rad prikazuje specifičnosti brendiranja grada općenito u odnosu na brendiranje grada kao turističke destinacije, na primjeru Zadra. U raspravi autor donosi vlastiti kritički osvrt na prikazanu temu i rezultate istraživanja i analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija