Pregled bibliografske jedinice broj: 1251574
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA ZADARSKOG LIKERA MARASCHINO
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA ZADARSKOG LIKERA MARASCHINO, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA ZADARSKOG LIKERA
MARASCHINO
(BRANDING STRATEGY PROPOSAL FOR ZADAR MARASCHINO
LIQUOR)
Autori
Štrenja, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
07.03
Godina
2012
Stranica
86
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brendiranje, liker Maraschino, Zadar, tvrtka Maraska
(branding, Maraschino liquer , Zadar, Maraska company)
Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se istraživanjem tematike brendova i brendiranja. Konkretni primjer proveden je na temelju zadarskog liker Maraschino, koji je u vlasništvu zadarske tvrtke Maraska. Na temelju istraživanja dostupne literature, vlastitog istraživanja, ali i temeljem izvršene analize marketinških strategija uspješnih svjetskih brendova, u radu je analiziran mogući prijedlog strategije brendiranja likera Maraschino. Rezultati istraživanja pokazali su kako liker Maraschino trenutno nema zadovoljavjući tržišni položaj, s obzirom na svoj potencijal. Veća suradnja tvornice Maraska, lokalnog stanovništva Zadarske županije i turistićke zajednice grada Zadar, mogla bi podići liker na veću razinu, odnosno povećati njegovu prepoznatljivost a time i prodaju. S obzirom na činjenicu da Maraschino potjeće iz male države kao što je Hrvatska, te političke i gospodarske probleme, koji je prate, tvrtka Maraska trenutno nije u poziciji povečati ulaganja u ovaj liker. A također sporno je i utvrđivanje njegove izvornosti, koja „koči“ njegovo brendiranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija