Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251574

PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA ZADARSKOG LIKERA MARASCHINO


Štrenja, Ana
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA ZADARSKOG LIKERA MARASCHINO, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA ZADARSKOG LIKERA MARASCHINO
(BRANDING STRATEGY PROPOSAL FOR ZADAR MARASCHINO LIQUOR)

Autori
Štrenja, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
07.03

Godina
2012

Stranica
86

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brendiranje, liker Maraschino, Zadar, tvrtka Maraska
(branding, Maraschino liquer , Zadar, Maraska company)

Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se istraživanjem tematike brendova i brendiranja. Konkretni primjer proveden je na temelju zadarskog liker Maraschino, koji je u vlasništvu zadarske tvrtke Maraska. Na temelju istraživanja dostupne literature, vlastitog istraživanja, ali i temeljem izvršene analize marketinških strategija uspješnih svjetskih brendova, u radu je analiziran mogući prijedlog strategije brendiranja likera Maraschino. Rezultati istraživanja pokazali su kako liker Maraschino trenutno nema zadovoljavjući tržišni položaj, s obzirom na svoj potencijal. Veća suradnja tvornice Maraska, lokalnog stanovništva Zadarske županije i turistićke zajednice grada Zadar, mogla bi podići liker na veću razinu, odnosno povećati njegovu prepoznatljivost a time i prodaju. S obzirom na činjenicu da Maraschino potjeće iz male države kao što je Hrvatska, te političke i gospodarske probleme, koji je prate, tvrtka Maraska trenutno nije u poziciji povečati ulaganja u ovaj liker. A također sporno je i utvrđivanje njegove izvornosti, koja „koči“ njegovo brendiranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štrenja, Ana
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA ZADARSKOG LIKERA MARASCHINO, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Štrenja, A. (2012) 'PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA ZADARSKOG LIKERA MARASCHINO', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}trenja, Ana}, year = {2012}, pages = {86}, keywords = {brendiranje, liker Maraschino, Zadar, tvrtka Maraska}, title = {PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA ZADARSKOG LIKERA MARASCHINO}, keyword = {brendiranje, liker Maraschino, Zadar, tvrtka Maraska}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}trenja, Ana}, year = {2012}, pages = {86}, keywords = {branding, Maraschino liquer , Zadar, Maraska company}, title = {BRANDING STRATEGY PROPOSAL FOR ZADAR MARASCHINO LIQUOR}, keyword = {branding, Maraschino liquer , Zadar, Maraska company}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font