Pregled bibliografske jedinice broj: 1251573
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA OTOKA VIRA I PAGA
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA OTOKA VIRA I PAGA, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA
OTOKA VIRA I PAGA
(PROPOSAL OF A BRANDING STRATEGY OF THE ISLANDS OF
VIR AND PAG)
Autori
Bašić, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
07.03
Godina
2012
Stranica
112
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
turizam, turistička destinacija, strategija brendiranja, otočni turizam, brendiranje destinacija
(tourism, tourist destination, branding strategy, island tourism, destination branding)
Sažetak
U radu je opisan prijedlog strategije brendiranja otoka Vira i Paga kao klastera unutar turističke krovne marke Dalmacije. Turizam je profitabilna djelatnost s mnogobrojnim mogućnostima razvoja, stoga ne samo države već i regije na mikro i makro razini sve više prepoznaju moguće resurse za budući razvoj turizma i istražuju mogućnosti njihove bolje valorizacije u turizmu. Danas živimo u svijetu u kojem se može sve brendirati, pa tako i otoci. Brendirati neku destinaciju znači kod potrošača stvoriti emociju prema toj destinaciji. Otoci Vir i Pag smješteni su na sjevernom dijelu Dalmacije te se njihovo gospodarstvo uglavnom bazira na turističkim i uslužnim djelatnostima. U radu su izneseni rezultati provedenog istraživanja intervjuiranjem eksperata na otocima Viru i Pagu, te se na temelju njih izvodi prijedlog strategije brendiranja otoka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija