Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251573

PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA OTOKA VIRA I PAGA


Bašić, Tanja
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA OTOKA VIRA I PAGA, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA OTOKA VIRA I PAGA
(PROPOSAL OF A BRANDING STRATEGY OF THE ISLANDS OF VIR AND PAG)

Autori
Bašić, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
07.03

Godina
2012

Stranica
112

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
turizam, turistička destinacija, strategija brendiranja, otočni turizam, brendiranje destinacija
(tourism, tourist destination, branding strategy, island tourism, destination branding)

Sažetak
U radu je opisan prijedlog strategije brendiranja otoka Vira i Paga kao klastera unutar turističke krovne marke Dalmacije. Turizam je profitabilna djelatnost s mnogobrojnim mogućnostima razvoja, stoga ne samo države već i regije na mikro i makro razini sve više prepoznaju moguće resurse za budući razvoj turizma i istražuju mogućnosti njihove bolje valorizacije u turizmu. Danas živimo u svijetu u kojem se može sve brendirati, pa tako i otoci. Brendirati neku destinaciju znači kod potrošača stvoriti emociju prema toj destinaciji. Otoci Vir i Pag smješteni su na sjevernom dijelu Dalmacije te se njihovo gospodarstvo uglavnom bazira na turističkim i uslužnim djelatnostima. U radu su izneseni rezultati provedenog istraživanja intervjuiranjem eksperata na otocima Viru i Pagu, te se na temelju njih izvodi prijedlog strategije brendiranja otoka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Tanja
PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA OTOKA VIRA I PAGA, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Bašić, T. (2012) 'PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA OTOKA VIRA I PAGA', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Tanja}, year = {2012}, pages = {112}, keywords = {turizam, turisti\v{c}ka destinacija, strategija brendiranja, oto\v{c}ni turizam, brendiranje destinacija}, title = {PRIJEDLOG STRATEGIJE BRENDIRANJA OTOKA VIRA I PAGA}, keyword = {turizam, turisti\v{c}ka destinacija, strategija brendiranja, oto\v{c}ni turizam, brendiranje destinacija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Tanja}, year = {2012}, pages = {112}, keywords = {tourism, tourist destination, branding strategy, island tourism, destination branding}, title = {PROPOSAL OF A BRANDING STRATEGY OF THE ISLANDS OF VIR AND PAG}, keyword = {tourism, tourist destination, branding strategy, island tourism, destination branding}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font