Pregled bibliografske jedinice broj: 1251553
Analiza razumijevanja i stavova studenta kao djelotvoran doprinos unapređenju evaluacije na razini predmeta
Analiza razumijevanja i stavova studenta kao djelotvoran doprinos unapređenju evaluacije na razini predmeta // Zbornik radova, Tiskarstvo i dizajn, 1 (2017), 1; 126-133 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1251553 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza razumijevanja i stavova studenta kao
djelotvoran doprinos unapređenju evaluacije na
razini predmeta
(Analysis of student understanding and attitudes as
an effective contribution to the improvement of
evaluation at the course level)
Autori
Pongrac, Danijela
Izvornik
Zbornik radova, Tiskarstvo i dizajn (2459-8836) 1
(2017), 1;
126-133
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
evaluacija predmeta, stavovi studenata, razvoj poučavanja, revizija
(evaluation of courses, students' attitudes, the development of teaching, audit)
Sažetak
U radu se prikazuje istraživanje o načinu promjena prezentiranja gradiva i praćenja studenata, te koliko napravljene promjene utječu na veću motivaciju studenata a time i bolje razumijevanje sadržaja predmeta. Također je ispitana i osobna procjena znanja studenata u pojedinim područjima gradiva. Istraživanje je provedeno na studentima 2 godine stručnog studija Informatike, smjera Organizacija Informatizacija Ureda (N=50). Postavljene su dvije hipoteze koje počivaju na postojanju razlika u razumijevanju sadržaja i osobnoj procjeni znanja studenata na početku i u drugoj polovini semestra. Rezultati su pokazali da metodološke promjene koje su napravljene na predmetu i u načinu kontinuiranog praćenja studenata, utječu na to da studenti imaju bolje znanje i razumijevanje sadržaja, dok u osobnoj procjeni znanja nema značajne razlike. Ovo istraživanje ima za svrhu evaluaciju na razini predmeta Tablični kalkulatori, kao mogućeg alata za njegov budući razvoj i reviziju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti