Pregled bibliografske jedinice broj: 1251550
Privatne marke
Privatne marke, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Privatne marke
(Private labels)
Autori
Čirjak, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
06.02
Godina
2012
Stranica
65
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
marke, upravljanje markama, privatne marke, trgovačka poduzeća, strategije trgovačkih poduzeća
(brands, brand management, private brands, trading companies, trading company strategies)
Sažetak
Ovaj rad istražuje koncept, razvoj, tržišni doseg i udio privatnih maraka, kao i odnos između privatnih (trgovačkih) i robnih maraka. Posebno se istražuju počeci razvoja privatnih maraka, prednosti i nedostaci poslovnog modela privatnih maraka, kao i strateško značenje privatnih maraka za trgovačka poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija