Pregled bibliografske jedinice broj: 1251515
Innovative user interfaces into the distance learning - the Yammer application
Innovative user interfaces into the distance learning - the Yammer application // Zbornik sažetaka Blaž Baromić 2022 / Bolanča Mirković, Ivana (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 47-47 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1251515 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Innovative user interfaces into the distance
learning - the Yammer application
Autori
Jovan, Marija ; Vusić, Damir ; Bernik, Andrija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka Blaž Baromić 2022
/ Bolanča Mirković, Ivana - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 47-47
Skup
26th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.12.2022. - 16.12.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
korisničko iskustvo ; inovativna korisnička sučelja ; aplikacija Yammer ; učenje na daljinu
(user experience ; innovative user interfaces ; the Yammer application ; distance learning)
Sažetak
Ovaj rad bavi se istraživanjem korisničkog iskustva učenika i nastavnika osnovne škole prema učenju na daljinu te prema korištenju aplikacije Yammer kao jedne od aplikacija koje se koriste u provedbi učenja na daljinu. Nenadana pandemija virusa COVID-19 postavila je svima veliki izazov u načinu rada i komuniciranja u privatnom i poslovnom svijetu, ali i u obrazovanju. Učenici su bili prisiljeni okušati se u novom načinu učenja, pisanja zadaća i polaganja ispita. Postavlja se pitanje u kojoj mjeri je aplikacija Yammer učenicima u dobi od 10 do 14 godina jednostavna za korištenje, kakvo je njihovo korisničko iskustvo te kako se oni snalaze u novom načinu učenja. Uz učenike se na novi način rada prilagođavaju i nastavnici te je važno i njihovo korisničko iskustvo: omogućuje li korisničko sučelje Yammer kvalitetnu interaktivnu komunikaciju s učenicima, zadovoljava li očekivanja nastavnika te da li je inovativno? Istraživanje je provedeno u Osnovnoj školi Petrijanec preko internetskog anonimnog anketnog upitnika postavljenog na Google Forms servis. Dobiveni rezultati iz istraživanja pokazuju da aplikacija Yammer uglavnom zadovoljava sve kriterije te da je primjerena u provedbi učenja na daljinu učenicima u dobi od 10 do 14 godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica