Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251485

Franšiza kao strateška opcija za poduzetnike u tranzicijskim zemljama s osvrtom na Republiku Hrvatsku


Gulan, Marin
Franšiza kao strateška opcija za poduzetnike u tranzicijskim zemljama s osvrtom na Republiku Hrvatsku, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Franšiza kao strateška opcija za poduzetnike u tranzicijskim zemljama s osvrtom na Republiku Hrvatsku
(Franchising as a strategic option for entrepreneurs in transition countries with reference to the Republic of Croatia)

Autori
Gulan, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
11.07

Godina
2011

Stranica
71

Mentor
Krajnović, Aleksandra ; Mikulandra Volić, Ivona

Ključne riječi
franšizing, poslovno okruženje, tranzicijske ekonomije, franšize u RH, korupcija
(franchising, business environment, transition economies, franchises in the Republic of Croatia, corruption)

Sažetak
U ovom radu je na temelju dostupne novije znanstvene literature istražen trend franšiznog poslovanja u današnjim gospodarskim uvjetima. Razlog za odabir ove strateške opcije je istraživanje mogućnosti koje ona može pružiti u otvaranju radnih mjesta i prijenosu novih znanja i tehnologija koje nedostaju na tržištu tranzicijskih europskih zemalja. Istraživanjem je utvrđeno da poduzetnici prije izabiru kupnju franšize nego pokretanje novog poduzeća, a sve radi dobivanja prednosti afirmiranog sustava poslovanja, manjeg rizika, ugleda sustava i potpore kod pokretanja posla i tijekom poslovanja. Rezultati istraživanja ukazuju kako korupcija u tranzicijskim zemljama odvraća franšizore od ulaganja iz razloga osnovnih koncepata poslovanjem franšize, koja prvenstveno zahtijeva iskrenost i povjerenje. Negativna kretanja ocjene prisutnosti korupcije u pojedinoj zemlji, utječu i na smanjenu atraktivnost kada je riječ o franšiznoj prodaji. Na promociji franšizinga u Hrvatskoj treba još puno raditi jer ne postoji potpora kruga institucija i banaka niti dovoljno znanja o mogućnostima koje ova strateška opcija nudi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gulan, Marin
Franšiza kao strateška opcija za poduzetnike u tranzicijskim zemljama s osvrtom na Republiku Hrvatsku, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Gulan, M. (2011) 'Franšiza kao strateška opcija za poduzetnike u tranzicijskim zemljama s osvrtom na Republiku Hrvatsku', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gulan, Marin}, year = {2011}, pages = {71}, keywords = {fran\v{s}izing, poslovno okru\v{z}enje, tranzicijske ekonomije, fran\v{s}ize u RH, korupcija}, title = {Fran\v{s}iza kao strate\v{s}ka opcija za poduzetnike u tranzicijskim zemljama s osvrtom na Republiku Hrvatsku}, keyword = {fran\v{s}izing, poslovno okru\v{z}enje, tranzicijske ekonomije, fran\v{s}ize u RH, korupcija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gulan, Marin}, year = {2011}, pages = {71}, keywords = {franchising, business environment, transition economies, franchises in the Republic of Croatia, corruption}, title = {Franchising as a strategic option for entrepreneurs in transition countries with reference to the Republic of Croatia}, keyword = {franchising, business environment, transition economies, franchises in the Republic of Croatia, corruption}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font