Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251462

Savez maraka - kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu


Jurlina, Marina
Savez maraka - kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Savez maraka - kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu
(Brand alliance - co-branding as a business strategy in modern management)

Autori
Jurlina, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
28.09

Godina
2011

Stranica
69

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
brand menadžment, savez maraka - kobranding, strategije u kobrandingu, svijest o brandu, vrijednost branda
(brand management, brand alliance - co-branding, co-branding strategies, brand awareness, brand value)

Sažetak
Radom je na temelju dostupne novije znanstvene literature istražena teoretska osnova koncepta saveza maraka - kobrandinga te je uočen značaj strateškog pristupa tom konceptu, implikacije koje nastaju zbog potrebe njegova integriranja u temeljno poslovanje poduzeća, njegova veza s mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti, kao i problemi i nedostatci ovakvog saveza. Istraživanjem teorije saveza maraka - kobrandinga uočeno je da se zbog novih okolnosti na tržištu mnoge tvrtke odlučuju na suradnju i uspostavljaju saveze s drugim tvrtkama kako bi zadržale vlastitu poziciju ili osvojile nova tržišta pa se tako uočava sve veća zastupljenost kobrandinga u svakodnevnoj poslovnoj praksi. Kobranding postaje jedno od alata za koje se tvrtke odlučuju u kriznim vremenima kako bi sinergijskim učinkom zadobile konkurentnost u napetoj tržišnoj utakmici, kako bi podigli svijest o brandu te percepciju svoje vrijednosti u svijesti potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurlina, Marina
Savez maraka - kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Jurlina, M. (2011) 'Savez maraka - kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurlina, Marina}, year = {2011}, pages = {69}, keywords = {brand menad\v{z}ment, savez maraka - kobranding, strategije u kobrandingu, svijest o brandu, vrijednost branda}, title = {Savez maraka - kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menad\v{z}mentu}, keyword = {brand menad\v{z}ment, savez maraka - kobranding, strategije u kobrandingu, svijest o brandu, vrijednost branda}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurlina, Marina}, year = {2011}, pages = {69}, keywords = {brand management, brand alliance - co-branding, co-branding strategies, brand awareness, brand value}, title = {Brand alliance - co-branding as a business strategy in modern management}, keyword = {brand management, brand alliance - co-branding, co-branding strategies, brand awareness, brand value}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font