Pregled bibliografske jedinice broj: 1251462
Savez maraka - kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu
Savez maraka - kobranding kao poslovna strategija u suvremenom menadžmentu, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Savez maraka - kobranding kao poslovna strategija u
suvremenom menadžmentu
(Brand alliance - co-branding as a business strategy
in modern management)
Autori
Jurlina, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
28.09
Godina
2011
Stranica
69
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
brand menadžment, savez maraka - kobranding, strategije u kobrandingu, svijest o brandu, vrijednost branda
(brand management, brand alliance - co-branding, co-branding strategies, brand awareness, brand value)
Sažetak
Radom je na temelju dostupne novije znanstvene literature istražena teoretska osnova koncepta saveza maraka - kobrandinga te je uočen značaj strateškog pristupa tom konceptu, implikacije koje nastaju zbog potrebe njegova integriranja u temeljno poslovanje poduzeća, njegova veza s mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti, kao i problemi i nedostatci ovakvog saveza. Istraživanjem teorije saveza maraka - kobrandinga uočeno je da se zbog novih okolnosti na tržištu mnoge tvrtke odlučuju na suradnju i uspostavljaju saveze s drugim tvrtkama kako bi zadržale vlastitu poziciju ili osvojile nova tržišta pa se tako uočava sve veća zastupljenost kobrandinga u svakodnevnoj poslovnoj praksi. Kobranding postaje jedno od alata za koje se tvrtke odlučuju u kriznim vremenima kako bi sinergijskim učinkom zadobile konkurentnost u napetoj tržišnoj utakmici, kako bi podigli svijest o brandu te percepciju svoje vrijednosti u svijesti potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija