Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251453

Utjecaj recesije na europske brendove


Župan, Marko
Utjecaj recesije na europske brendove, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1251453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj recesije na europske brendove
(The impact of the recession on European brands)

Autori
Župan, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
27.09

Godina
2011

Stranica
64

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
marke, privatne marke, recesija, nacionalni brendovi, cjenovna osjetljivost
(brands, private labels, recession, national brands, price sensitivity)

Sažetak
U radu su detaljno istraženi, u skladu s dostupnim informacijama, utjecaji prijašnjih gospodarskih kriza na tržišna kretanja brendova. Budući da veliki broj čimbenika djeluje na tržišna kretanja brendova, u radu su prikazani ključni čimbenici uspjeha te je definiran stav autora o njihovoj relevantnosti. Cilj pisanja rada bio je i istražiti u kojoj mjeri recesija utječe na promjenu tržišnog udjela privatnih marki na području Europe u svrhu razumijevanja djelovanja recesije na privatne marke i nacionalne brendove. U svrhu istraživanja utjecaja recesije na udjele nacionalnih brendova i privatnih marki na europskom tržištu, pristupljeno je znanstvenim i statističkim bazama podataka. Nakon provedenog istraživanja nije uočena značajnija statistička povezanost između recesije i kretanja tržišnog udjela brendova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Župan, Marko
Utjecaj recesije na europske brendove, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Župan, M. (2011) 'Utjecaj recesije na europske brendove', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}upan, Marko}, year = {2011}, pages = {64}, keywords = {marke, privatne marke, recesija, nacionalni brendovi, cjenovna osjetljivost}, title = {Utjecaj recesije na europske brendove}, keyword = {marke, privatne marke, recesija, nacionalni brendovi, cjenovna osjetljivost}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}upan, Marko}, year = {2011}, pages = {64}, keywords = {brands, private labels, recession, national brands, price sensitivity}, title = {The impact of the recession on European brands}, keyword = {brands, private labels, recession, national brands, price sensitivity}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font