Pregled bibliografske jedinice broj: 1251453
Utjecaj recesije na europske brendove
Utjecaj recesije na europske brendove, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1251453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj recesije na europske brendove
(The impact of the recession on European brands)
Autori
Župan, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
27.09
Godina
2011
Stranica
64
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
marke, privatne marke, recesija, nacionalni brendovi, cjenovna osjetljivost
(brands, private labels, recession, national brands, price sensitivity)
Sažetak
U radu su detaljno istraženi, u skladu s dostupnim informacijama, utjecaji prijašnjih gospodarskih kriza na tržišna kretanja brendova. Budući da veliki broj čimbenika djeluje na tržišna kretanja brendova, u radu su prikazani ključni čimbenici uspjeha te je definiran stav autora o njihovoj relevantnosti. Cilj pisanja rada bio je i istražiti u kojoj mjeri recesija utječe na promjenu tržišnog udjela privatnih marki na području Europe u svrhu razumijevanja djelovanja recesije na privatne marke i nacionalne brendove. U svrhu istraživanja utjecaja recesije na udjele nacionalnih brendova i privatnih marki na europskom tržištu, pristupljeno je znanstvenim i statističkim bazama podataka. Nakon provedenog istraživanja nije uočena značajnija statistička povezanost između recesije i kretanja tržišnog udjela brendova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija