Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251337

Ispitivanje mogućnosti poticanja razvoja inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kod učenika – perspektive studenata


Vlahović, Jelena; Iveljić, Ana Marija; Vrkić Dimić, Jasmina
Ispitivanje mogućnosti poticanja razvoja inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kod učenika – perspektive studenata // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu. Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije održane u Zadru od 19. do 21. listopada 2017. / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 173-186 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1251337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ispitivanje mogućnosti poticanja razvoja inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kod učenika – perspektive studenata
(Examining the Possibilities of Encouraging the Development of Students’ Innovativeness, Creativity and Entrepreneurship – Perspectives of Students Involved in the PN Educational Program)

Autori
Vlahović, Jelena ; Iveljić, Ana Marija ; Vrkić Dimić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu. Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije održane u Zadru od 19. do 21. listopada 2017. / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2022, 173-186

ISBN
978-953-331-349-8

Skup
Inovativnost, kreativnost, poduzetnost u odgojno obrazovnom sustavu

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.10.2017. - 12.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; nastavnik ; obrazovanje nastavnika ; temeljne kompetencije ; temeljne vrijednosti
(core competences ; core values ; lifelong learning ; standards for effective teaching ; teacher)

Sažetak
U radu se naglašava značaj oblikovanja suvremenog nastavnog konteksta usmjere-nog ka poticanju i razvijanju inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kao originalnih, na učeničkim znanjima, sposobnostima i vrijednostima utemeljenih putova, ali i rezul-tata učenja. Time se razvijanje navedenih kompetencija učenika izdvaja kao svojevrstan metacilj nastavne djelatnosti, koja svojom strukturom i poticajnim aktivnostima prido-nosi izgrađivanju temeljnih vrijednosti određenih Nacionalnim okvirnim kurikulumom (2011): znanja, solidarnosti, identiteta te odgovornosti. U radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog sa skupinom studenata (N=107) Programa za stjecanje nastav-ničkih kompetencija na Sveučilištu u Zadru. U upitniku su ispitanici (studenti-budući nastavnici) procjenjivali koje se temeljne vrijednosti razvijaju u nastavi usmjerenoj na poticanje i razvijanje inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti te iskazivali prijedloge o mogućim načinima njihova poticanja kod učenika. Iz kvalitativne analize podataka može se zaključiti da najveći broj ispitanika pridaje značaj odabiru odgovarajućih socijalnih oblika rada u nastavi te poticanju aktivnih oblika učenja i poučavanja kako bi se kod učenika mogli razviti inovativnost, kreativnost i poduzetnost. Rad potiče na drugačije promišljanje nastave i nastavničkih kompetencija potrebnih za razvoj navedenih kom-petencija učenika, a koje se ne mogu izgraditi kroz sadržaje i putove isključivo formal-nog obrazovanja, već se zbog svojih osobitosti nužno prelijevaju izvan okvira formalnog u područje informalnog učenja učenika i nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

morepress.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vlahović, Jelena; Iveljić, Ana Marija; Vrkić Dimić, Jasmina
Ispitivanje mogućnosti poticanja razvoja inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kod učenika – perspektive studenata // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu. Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije održane u Zadru od 19. do 21. listopada 2017. / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 173-186 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vlahović, J., Iveljić, A. & Vrkić Dimić, J. (2022) Ispitivanje mogućnosti poticanja razvoja inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kod učenika – perspektive studenata. U: Vican, D. & Karamatić Brčić, M. (ur.)Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu. Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije održane u Zadru od 19. do 21. listopada 2017..
@article{article, author = {Vlahovi\'{c}, Jelena and Ivelji\'{c}, Ana Marija and Vrki\'{c} Dimi\'{c}, Jasmina}, year = {2022}, pages = {173-186}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, nastavnik, obrazovanje nastavnika, temeljne kompetencije, temeljne vrijednosti}, isbn = {978-953-331-349-8}, title = {Ispitivanje mogu\'{c}nosti poticanja razvoja inovativnosti, kreativnosti i poduzetnosti kod u\v{c}enika – perspektive studenata}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, nastavnik, obrazovanje nastavnika, temeljne kompetencije, temeljne vrijednosti}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vlahovi\'{c}, Jelena and Ivelji\'{c}, Ana Marija and Vrki\'{c} Dimi\'{c}, Jasmina}, year = {2022}, pages = {173-186}, keywords = {core competences, core values, lifelong learning, standards for effective teaching, teacher}, isbn = {978-953-331-349-8}, title = {Examining the Possibilities of Encouraging the Development of Students’ Innovativeness, Creativity and Entrepreneurship – Perspectives of Students Involved in the PN Educational Program}, keyword = {core competences, core values, lifelong learning, standards for effective teaching, teacher}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font