Pregled bibliografske jedinice broj: 1251313
Zastupljenost zavičajnih tema u razrednoj nastavi u OŠ dr. Jure Turića Gospić i OŠ dr. Franje Tuđmana Lički Osik
Zastupljenost zavičajnih tema u razrednoj nastavi u OŠ dr. Jure Turića Gospić i OŠ dr. Franje Tuđmana Lički Osik // 7. Dani Šime i Ante Starčevića: Globalne promjene u obrazovanju i očuvanje baštine / Nikčević-Milković, Anela ; Jurković, Denis (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 21-22 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1251313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost zavičajnih tema u razrednoj nastavi
u OŠ dr. Jure Turića Gospić i OŠ dr. Franje
Tuđmana Lički Osik
(Representation of Local Topics in the Classroom
Teaching in Primary School dr. Jure Turić Gospić
and Primary School dr. Franjo Tuđman Lički Osik)
Autori
Franić Šimunić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
7. Dani Šime i Ante Starčevića: Globalne promjene u obrazovanju i očuvanje baštine
/ Nikčević-Milković, Anela ; Jurković, Denis - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2021, 21-22
ISBN
978-953-331-324-5
Skup
7. Dani Šime i Ante Starčevića: Globalne promjene u obrazovanju i očuvanje baštine = Global Changes in Education and Heritage Preservation
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 21.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zavičaj, načelo zavičajnosti, nastava Hrvatskog jezika, razredna nastava
(homeland, the principle of indigeneity, Croatian language teaching, classroom teaching)
Sažetak
Polazeći od važnosti zastupljenosti zavičajnih tema u razrednoj nastavi, s ciljem promicanja i očuvanja jezičnih, književnih i kulturnih zavičajnih vrijednosti, u radu se donosi prikaz uključenosti ličkih zavičajnih tema u razrednoj nastavi u OŠ dr. Jure Turića Gospić i OŠ dr. Franje Tuđmana Lički Osik. Uz analizu zastupljenosti zavičajnih tema u čitankama i udžbenicima Hrvatskoga jezika za prva četiri razreda osnovne škole, službenim dokumentima koji se koriste u školama te prisutnosti zavičajnih sadržaja u izvannastavnim aktivnostima koje se u školama provode, u radu se donose i rezultati anketnog istraživanja među učiteljicama/ učiteljima razredne nastave navedenih škola o poznavanju i uključivanju sadržaja zavičajne baštine u nastavu Hrvatskoga jezika. Cilj je rada prikazati zastupljenost ličkih zavičajnih sadržaja u razrednoj nastavi prema pojedinim područjima predmeta Hrvatski jezik (književnost, jezik, jezično izražavanje) te ukazati na načine kvalitetna provođenja načela zavičajnosti u prva četiri razreda osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija