Pregled bibliografske jedinice broj: 125115
Matematički časopis kao učiteljev izvor ideja za suvremenijom organizacijom nastave matematike
Matematički časopis kao učiteljev izvor ideja za suvremenijom organizacijom nastave matematike // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 9 (2003), 1; 39-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 125115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematički časopis kao učiteljev izvor ideja za suvremenijom organizacijom nastave matematike
(The Journal of Mathematics as a Teaching Resource of Ideas for the More Contemporary Teacher)
Autori
Pavleković, Margita ; Benšić, Mirta
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 9
(2003), 1;
39-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
matematički časopis ; nastava matematike
(the journal of mathematics ; mathematics teaching)
Sažetak
U ovom radu prikazan je dio rezultata opsežnijeg istraživanja provedenog 2002. godine među učiteljima matematike osnovnih i srednjih škola u Hrvatskoj. Ovim člankom nastoji se odgovoriti na pitanja smatraju li učitelji matematike stručni časopis mogućim izvorom ideja za suvremenijom organizacijom nastave, koje stručne časopise drže u tom smislu najprikladnijima, koliko su im ti časopisi dostupni, te u kolikoj su mjeriučitelji matematike kao autori stručnih članaka i sami spremni ponuditi na uvid svoja iskustva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku, Odjel za matematiku