Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251141

Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije


Karamehmedović, Deša
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije. Mostar: Sveučilište Hercegovina, 2021 (monografija)


CROSBI ID: 1251141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije
(Cultural heritage as the component of the destination marketing)

Autori
Karamehmedović, Deša

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilište Hercegovina

Grad
Mostar

Godina
2021

Stranica
310

ISBN
978-9926-412-09-8

Ključne riječi
kulturni turizam, holistički marketing baštinske destinacije, kulturna baština, Dubrovnik, kulturno-turistička potražnja
(cultural tourism, the holistic marketing concept of the heritage destination, cultural heritage, Dubrovnik, cultural-tourist demand)

Sažetak
Promjene u turističkoj potražnji, posebice brzi rast kulturnog turizma, zahtijevaju novi pristup marketingu destinacije u odnosima kulturna baština/posjetitelji/habitus mjesta. Zbog toga je fokus istraživanja prikazanog u ovoj knjizi uloga i mjesto kulturne, prvenstveno graditeljske baštine u destinacijskom marketingu. 3. Posebna je vrijednost ove knjige uspostavljanje potpuno novog koncepta destinacijskog marketinga, odnosno holističkog marketinga destinacije baštine. 4. Koncept holističkog destinacijskog marketinga, za razliku od klasičnog destinacijskog marketinga, prvenstveno je usmjeren na očuvanje kulturne baštine i održivost destinacije, a potom i na zadovoljstvo posjetitelja.Studija slučaja u ovoj monografiji je Dubrovnik. Primarna metoda istraživanja bilo je empirijsko istraživanje potražnje kulturnog turizma u Dubrovniku. Empirijsko istraživanje obuhvatilo je 211 ispitanika koji su odabrani jednostavnim slučajnim uzorkom. Istraživanje je provedeno u rujnu i listopadu 2015. Dobiveni rezultati istraživanja važni su zbog tri činjenice: ovo je prvo istraživanje provedeno u posezoni u Republici Hrvatskoj, prvi put se istražuje kulturno turistička potražnja u Dubrovniku i prvi put se koristi "Push-Pull" analiza u interpretaciji rezultata istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Napomena
Kod čitanja uzeti u obzir da je knjiga doktorska disertacija autorice, a koja je obranjena 2017. godine. U tom smislu postoje određena odstupanja u teoriji i praksi od današnje situacije.



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url DEŠA KARAMEHMEDOVIĆ (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.researchgate.net

Citiraj ovu publikaciju:

Karamehmedović, Deša
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije. Mostar: Sveučilište Hercegovina, 2021 (monografija)
Karamehmedović, D. (2021) Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije. Mostar, Sveučilište Hercegovina.
@book{book, author = {Karamehmedovi\'{c}, De\v{s}a}, year = {2021}, pages = {310}, keywords = {kulturni turizam, holisti\v{c}ki marketing ba\v{s}tinske destinacije, kulturna ba\v{s}tina, Dubrovnik, kulturno-turisti\v{c}ka potra\v{z}nja}, isbn = {978-9926-412-09-8}, title = {Kulturna ba\v{s}tina kao sastavnica marketinga destinacije}, keyword = {kulturni turizam, holisti\v{c}ki marketing ba\v{s}tinske destinacije, kulturna ba\v{s}tina, Dubrovnik, kulturno-turisti\v{c}ka potra\v{z}nja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Hercegovina}, publisherplace = {Mostar} }
@book{book, author = {Karamehmedovi\'{c}, De\v{s}a}, year = {2021}, pages = {310}, keywords = {cultural tourism, the holistic marketing concept of the heritage destination, cultural heritage, Dubrovnik, cultural-tourist demand}, isbn = {978-9926-412-09-8}, title = {Cultural heritage as the component of the destination marketing}, keyword = {cultural tourism, the holistic marketing concept of the heritage destination, cultural heritage, Dubrovnik, cultural-tourist demand}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Hercegovina}, publisherplace = {Mostar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font