Pregled bibliografske jedinice broj: 1251141
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije. Mostar: Sveučilište Hercegovina, 2021 (monografija)
CROSBI ID: 1251141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije
(Cultural heritage as the component of the destination marketing)
Autori
Karamehmedović, Deša
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Sveučilište Hercegovina
Grad
Mostar
Godina
2021
Stranica
310
ISBN
978-9926-412-09-8
Ključne riječi
kulturni turizam, holistički marketing baštinske destinacije, kulturna baština, Dubrovnik, kulturno-turistička potražnja
(cultural tourism, the holistic marketing concept of the heritage destination, cultural heritage, Dubrovnik, cultural-tourist demand)
Sažetak
Promjene u turističkoj potražnji, posebice brzi rast kulturnog turizma, zahtijevaju novi pristup marketingu destinacije u odnosima kulturna baština/posjetitelji/habitus mjesta. Zbog toga je fokus istraživanja prikazanog u ovoj knjizi uloga i mjesto kulturne, prvenstveno graditeljske baštine u destinacijskom marketingu. 3. Posebna je vrijednost ove knjige uspostavljanje potpuno novog koncepta destinacijskog marketinga, odnosno holističkog marketinga destinacije baštine. 4. Koncept holističkog destinacijskog marketinga, za razliku od klasičnog destinacijskog marketinga, prvenstveno je usmjeren na očuvanje kulturne baštine i održivost destinacije, a potom i na zadovoljstvo posjetitelja.Studija slučaja u ovoj monografiji je Dubrovnik. Primarna metoda istraživanja bilo je empirijsko istraživanje potražnje kulturnog turizma u Dubrovniku. Empirijsko istraživanje obuhvatilo je 211 ispitanika koji su odabrani jednostavnim slučajnim uzorkom. Istraživanje je provedeno u rujnu i listopadu 2015. Dobiveni rezultati istraživanja važni su zbog tri činjenice: ovo je prvo istraživanje provedeno u posezoni u Republici Hrvatskoj, prvi put se istražuje kulturno turistička potražnja u Dubrovniku i prvi put se koristi "Push-Pull" analiza u interpretaciji rezultata istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
Napomena
Kod čitanja uzeti u obzir da je knjiga doktorska disertacija autorice, a koja je obranjena 2017. godine. U tom smislu postoje određena odstupanja u teoriji i praksi od današnje situacije.