Pregled bibliografske jedinice broj: 1251132
Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente
Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1251132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente
(Quality and perceived valeu concept)
Autori
Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019, 55-65
Skup
20. međunarodni simpozij o kvaliteti = 20th International Symposium on Quality
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 20.03.2019. - 22.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
kvaliteta, koncept vrijednosti, marketinška filozofija
(quality, perceived value)
Sažetak
Vrijednost za klijente se može promatrati kao omjer koristi i troškova koju klijenti procjenjuju i/ili doživljavaju. Kvaliteta je važna sastavnica korisnosne strane vrijednosti. Gurui kvalitete kao što su Shewart, Deming, Juran, Feigenbaum, Crosby, Ishikawa, Taguchi, Shingo... su pridonijeli da se od koncepta koji je u početku kvalitetu promatrao samo kroz tehničku ispravnost i vijek trajanja proizvoda dođe do koncepta koji kvalitetu promatra kao onu korist koju određuju klijenti i koja je u najvećem broju slučajeva najvažniji dio sveukupnih koristi (korisnosna strana) koja je zajedeno s troškovnom stranom sastavnica sveukupne vrijednosti. Sveukupna vrijednost za klijente se može povećati dodavanjem koristi na korisnosnoj strani i/ili smanjenjem troškova (npr. cijene, troškova održavanja ...) na troškovnoj strani pri promatranju pojedinih proizvoda i/usluga. Pravilno promatranje uloge kvalitete u konceptu vrijednosti – općenito, a posebno kvalitete kao dinamičke kategorije - neophodno je za ostvarivanje tržišnog uspjeha u okviru marketinške filozofije poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb