Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1251132

Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente


Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, Miroslav
Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1251132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente
(Quality and perceived valeu concept)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019, 55-65

Skup
20. međunarodni simpozij o kvaliteti = 20th International Symposium on Quality

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 20.03.2019. - 22.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
kvaliteta, koncept vrijednosti, marketinška filozofija
(quality, perceived value)

Sažetak
Vrijednost za klijente se može promatrati kao omjer koristi i troškova koju klijenti procjenjuju i/ili doživljavaju. Kvaliteta je važna sastavnica korisnosne strane vrijednosti. Gurui kvalitete kao što su Shewart, Deming, Juran, Feigenbaum, Crosby, Ishikawa, Taguchi, Shingo... su pridonijeli da se od koncepta koji je u početku kvalitetu promatrao samo kroz tehničku ispravnost i vijek trajanja proizvoda dođe do koncepta koji kvalitetu promatra kao onu korist koju određuju klijenti i koja je u najvećem broju slučajeva najvažniji dio sveukupnih koristi (korisnosna strana) koja je zajedeno s troškovnom stranom sastavnica sveukupne vrijednosti. Sveukupna vrijednost za klijente se može povećati dodavanjem koristi na korisnosnoj strani i/ili smanjenjem troškova (npr. cijene, troškova održavanja ...) na troškovnoj strani pri promatranju pojedinih proizvoda i/usluga. Pravilno promatranje uloge kvalitete u konceptu vrijednosti – općenito, a posebno kvalitete kao dinamičke kategorije - neophodno je za ostvarivanje tržišnog uspjeha u okviru marketinške filozofije poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, Miroslav
Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vranešević, T., Pandža Bajs, I. & Mandić, M. (2019) Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente. U: Drljača, M. (ur.)Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“.
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Pand\v{z}a Bajs, Irena and Mandi\'{c}, Miroslav}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2019}, pages = {55-65}, keywords = {kvaliteta, koncept vrijednosti, marketin\v{s}ka filozofija}, title = {Kvaliteta i koncept vrijednosti za klijente}, keyword = {kvaliteta, koncept vrijednosti, marketin\v{s}ka filozofija}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Pand\v{z}a Bajs, Irena and Mandi\'{c}, Miroslav}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2019}, pages = {55-65}, keywords = {quality, perceived value}, title = {Quality and perceived valeu concept}, keyword = {quality, perceived value}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font