Pregled bibliografske jedinice broj: 1250977
UPRAVLJANJE PROCESOM RAZVOJA I UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA
UPRAVLJANJE PROCESOM RAZVOJA I UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UPRAVLJANJE PROCESOM RAZVOJA I
UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA
(MANAGEMENT OF THE DEVELOPMENT PROCESS I
INTRODUCES OF NEW PRODUCTS)
Autori
Kovačević, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
29.09
Godina
2014
Stranica
58
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
razvoj novog proizvoda, razvoj ideje, pokusni (probni) marketing, komercijalizacija, proces prihvaćanja, proces difuzije, životni ciklus proizvoda
(new product development, development of ideas, trial marketing, commercialization, process of accepting, process of diffusion, product life cycle)
Sažetak
Razvoj novog proizvoda je potproces menadžmenta inovacija. Razvoj i upravljanje proizvodima presudni su za opstanak i rast organizacije. Današnji uvjeti na globalnom tržištu zahtijevaju što kraći period razvoja novog proizvoda, njegovu proizvodnju u najkraćem mogućem vremenu te prihvatljivu cijenu koju kupac može platiti. Stvaranje odgovarajuće strategije razvoja, zaštite resursa i priprema za pokretanje sustava predstavlja veliki izazov za tvrtku. Poduzeća trebaju razvijati proizvode koji zadovoljavaju zahtjeve kupaca jer će na taj način povećati konkurentnost poduzeća što je bitan kriterij za ostvarenje veće lojalnosti i profita. U današnjem konkurentskom tržišnom okruženju, poduzeća se sve više suočavaju s izazovima poboljšanja postojećeg proizvoda ili uvođenja sasvim novog proizvoda na tržište brže od konkurencije. Za razvoj novoga uspješnoga proizvoda presudno je razumijevanje potrošača, tržišta i konkurencije, jer je jedino tako moguće razviti proizvod koji će potrošaču isporučivati superiorniju vrijednost od konkurentske. Proces prihvaćanja je misaoni proces kroz koji prolazi potencijalni kupac od trenutka kada je prvi put čuo za neku inovaciju do njezina potpunog usvajanja. Proces difuzije je širenje inovacije od njezina pronalaska do krajnjih korisnika. Koncept životnog ciklusa poduzeća je zbroj životnih ciklusa proizvoda ili usluga njegova tržišnog programa. Klasični ili tradicionalni oblik životnog ciklusa imaju proizvodi koji su nakon lansiranja na tržište doživjeli uspjeh te su tijekom duljeg vremenskog razdoblja zastarijevali, a nakon toga su nestali s tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski