Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250969

KVALITETA WEB-STRANICE KAO ALAT SUVREMENOG MARKETINŠKOG SUSTAVA


Ljevaja, Roberta
KVALITETA WEB-STRANICE KAO ALAT SUVREMENOG MARKETINŠKOG SUSTAVA, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1250969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KVALITETA WEB-STRANICE KAO ALAT SUVREMENOG MARKETINŠKOG SUSTAVA
(QUALITY OF WEBSITE AS A TOOL OF MODERN MARKETING SYSTEM)

Autori
Ljevaja, Roberta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
15.07

Godina
2015

Stranica
49

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
web-stranica, kvaliteta, 2QCV3Q model, e-lojalnost
(website, quality, 2QCV3Q model, e-loyalty)

Sažetak
S obzirom na sve veći utjecaj Interneta na poslovanje, web-stranice postaju ključni alat kojim se tvrtke koriste ne bi li privukle što veći broj korisnika. Kvaliteta web-stranica mora biti u skladu s očekivanjima korisnika te tvrtke u njih moraju konstantno ulagati. Cilj ovog rada je utvrditi koji su to čimbenici koji web-stranicu čine kvalitetnom te kako kvaliteta utječe na ponašanje potrošača i namjeru ponovnog posjećivanje stranice. Za analizu je korišten jedan od instrumenata za procjenu kvalitete web- stranice, 2QCV3Q model, kao jedan od najreprezentativnijih modela korištenih u tu svrhu. Dan je osvrt i na druge modele, kao što su WebQual i WQM. Analizom je utvrđeno da kvaliteta web-stranice ima snažan utjecaj na procese ponašanja potrošača u kupnji. Kvaliteta usluge, atraktivan dizajn, bogat i kvalitetan sadržaj te sigurnost i jednostavnost korištenja, predstavljaju samo neke od čimbenika koji moraju biti zadovoljeni kako bi kupci zadovoljno napustili stranicu te joj se ponovno vratili. Može se zaključiti kako je kvalitetna web-stranica platforma za stjecanje zadovoljstva i e-lojalnosti kupaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ljevaja, Roberta
KVALITETA WEB-STRANICE KAO ALAT SUVREMENOG MARKETINŠKOG SUSTAVA, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Ljevaja, R. (2015) 'KVALITETA WEB-STRANICE KAO ALAT SUVREMENOG MARKETINŠKOG SUSTAVA', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ljevaja, Roberta}, year = {2015}, pages = {49}, keywords = {web-stranica, kvaliteta, 2QCV3Q model, e-lojalnost}, title = {KVALITETA WEB-STRANICE KAO ALAT SUVREMENOG MARKETIN\v{S}KOG SUSTAVA}, keyword = {web-stranica, kvaliteta, 2QCV3Q model, e-lojalnost}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ljevaja, Roberta}, year = {2015}, pages = {49}, keywords = {website, quality, 2QCV3Q model, e-loyalty}, title = {QUALITY OF WEBSITE AS A TOOL OF MODERN MARKETING SYSTEM}, keyword = {website, quality, 2QCV3Q model, e-loyalty}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font