Pregled bibliografske jedinice broj: 1250969
KVALITETA WEB-STRANICE KAO ALAT SUVREMENOG MARKETINŠKOG SUSTAVA
KVALITETA WEB-STRANICE KAO ALAT SUVREMENOG MARKETINŠKOG SUSTAVA, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KVALITETA WEB-STRANICE KAO ALAT SUVREMENOG
MARKETINŠKOG SUSTAVA
(QUALITY OF WEBSITE AS A TOOL OF MODERN MARKETING
SYSTEM)
Autori
Ljevaja, Roberta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.07
Godina
2015
Stranica
49
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
web-stranica, kvaliteta, 2QCV3Q model, e-lojalnost
(website, quality, 2QCV3Q model, e-loyalty)
Sažetak
S obzirom na sve veći utjecaj Interneta na poslovanje, web-stranice postaju ključni alat kojim se tvrtke koriste ne bi li privukle što veći broj korisnika. Kvaliteta web-stranica mora biti u skladu s očekivanjima korisnika te tvrtke u njih moraju konstantno ulagati. Cilj ovog rada je utvrditi koji su to čimbenici koji web-stranicu čine kvalitetnom te kako kvaliteta utječe na ponašanje potrošača i namjeru ponovnog posjećivanje stranice. Za analizu je korišten jedan od instrumenata za procjenu kvalitete web- stranice, 2QCV3Q model, kao jedan od najreprezentativnijih modela korištenih u tu svrhu. Dan je osvrt i na druge modele, kao što su WebQual i WQM. Analizom je utvrđeno da kvaliteta web-stranice ima snažan utjecaj na procese ponašanja potrošača u kupnji. Kvaliteta usluge, atraktivan dizajn, bogat i kvalitetan sadržaj te sigurnost i jednostavnost korištenja, predstavljaju samo neke od čimbenika koji moraju biti zadovoljeni kako bi kupci zadovoljno napustili stranicu te joj se ponovno vratili. Može se zaključiti kako je kvalitetna web-stranica platforma za stjecanje zadovoljstva i e-lojalnosti kupaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti