Pregled bibliografske jedinice broj: 1250965
Analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture
Analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1250965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu
tjelesne i zdravstvene kulture
(The analysis of participation of the students with
disabilities in physical education)
Autori
Kavain, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
17.07
Godina
2017
Stranica
59
Mentor
Donata Vidaković Samaržija
Ključne riječi
učenici s teškoćama ; učitelji ; tjelesna i zdravstvena kultura
(students with disabilities ; teachers ; physical education)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je Analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture. Sat tjelesne i zdravstvene kulture važan je za skladan razvoj učenika sa i bez teškoća. On ima pozitivan utjecaj na razvijanje socijalne, mentalne i tjelesne sposobnosti svih učenika pa tako i učenika s teškoćama u razvoju. S obzirom na važnosti koje tjelesna aktivnost ima za učenike s teškoćama, cilj ovog istraživanja bio je ispitati učitelje razredne nastave o uključenosti djece s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture te prikupiti informacije o prilagodbi programa i reakciji učenika na pojedine kineziološke sadržaje provedene na satu. Također, se dobio uvid koliko su učitelji spremni na izvođenje i prilagođavanje sata tjelesne i zdravstvene kulture učenicima s teškoćama. Ukupno je u istraživanju sudjelovalo 129 učitelja. Od ukupnog uzorka, valjanih anketnih upitnika je bilo 108, te je daljnja analiza provedena sa 101 učiteljicom i 7 učitelja. Učiteljima je podijeljen anonimni anketni upitnik od 32 pitanja podijeljenih u tri dijela. Prvi dio se odnosio na općenite informacije (godine staža, …), drugi dio bio je usmjeren na mišljenja i stavove učitelja o uključenosti učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture, a treći dio se odnosio na reakcije učenika s teškoćama na sat tjelesne i zdravstvene kulture. Istraživanje je pokazalo da se učitelji ne smatraju dovoljno educirani ni spremni za izvođenje sata tjelesne i zdravstvene kulture za učenike s teškoćama te ističu kako su potrebne promjene u nastavnom planu i programu. Rezultati su pokazali da učenici pozitivno reagiraju na aktivnosti provedene na satu uz adekvatne prostorne i materijalne uvjete rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija