Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250959

Strukturni pregled poslovanja promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj


Sraka, Sara; Keglević Kozjak, Suzana
Strukturni pregled poslovanja promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj // 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) - Book of papers
Varaždin, Hrvatska, 2022. str. 237-245 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1250959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strukturni pregled poslovanja promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj
(Business structural review of the promotional sector in the Republic of Croatia)

Autori
Sraka, Sara ; Keglević Kozjak, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) - Book of papers / - , 2022, 237-245

Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Promotivni sektor ; Covid 19 ; Digitalni marketing ; Analiza okruženja ; Financijski položaj ; Financijski pokazatelji
(Promotional sector ; Covid 19 ; Digital marketing ; Environment analysis ; Financial position ; Financial ratios)

Sažetak
U ovome radu analizira se financijski položaj i stanje poduzeća promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 2013. do 2020. godine. Promotivni sektor u Republici Hrvatskoj spada u sektor M73 prema NKD klasifikaciji. Sastoji se od agencija za promidžbu (reklamu i propagandu), agencija za oglašavanje preko medija te agencija za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mišljenja. U radu su postavljene istraživačke hipoteze u kojima se prati utjecaj pandemije Covid-19 na poduzeća promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj te se koristi statistička metoda t-test za njihovo dokazivanje. Nakon provedene analize dokazano je da je pandemija Covid-19 utjecala na promotivni sektor u Republici Hrvatskoj, ali nema tako značajan utjecaj kao kod drugih država izvan Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Suzana Keglević Kozjak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sraka, Sara; Keglević Kozjak, Suzana
Strukturni pregled poslovanja promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj // 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) - Book of papers
Varaždin, Hrvatska, 2022. str. 237-245 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Sraka, S. & Keglević Kozjak, S. (2022) Strukturni pregled poslovanja promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj. U: 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) - Book of papers.
@article{article, author = {Sraka, Sara and Keglevi\'{c} Kozjak, Suzana}, year = {2022}, pages = {237-245}, keywords = {Promotivni sektor, Covid 19, Digitalni marketing, Analiza okru\v{z}enja, Financijski polo\v{z}aj, Financijski pokazatelji}, title = {Strukturni pregled poslovanja promotivnog sektora u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Promotivni sektor, Covid 19, Digitalni marketing, Analiza okru\v{z}enja, Financijski polo\v{z}aj, Financijski pokazatelji}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sraka, Sara and Keglevi\'{c} Kozjak, Suzana}, year = {2022}, pages = {237-245}, keywords = {Promotional sector, Covid 19, Digital marketing, Environment analysis, Financial position, Financial ratios}, title = {Business structural review of the promotional sector in the Republic of Croatia}, keyword = {Promotional sector, Covid 19, Digital marketing, Environment analysis, Financial position, Financial ratios}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font