Pregled bibliografske jedinice broj: 1250958
SPECIFICS OF MARKETING IN SPORT
SPECIFICS OF MARKETING IN SPORT, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SPECIFICS OF MARKETING IN SPORT
(SPECIFICS OF MARKETING IN SPORTS)
Autori
Duka, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
29.09
Godina
2015
Stranica
60
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
sportski marketing, sportski potrošači, marketing miks u sportu, sponzorstvo u sportu, odnosi s javnošću u sportu, globalizacija i sport, društveni mediji i sport, ambush marketing
(sports marketing, sports consumers, marketing mix in sport, sponsorship in sport, public relations in sport, globalization and sport, social media and sport, ambush marketing)
Sažetak
Ovaj rad bavi se neizostavnim dijelom današnjeg sporta – marketingom. U radu se teoretski prikazuju karakteristike sportskog marketinga, opisuju se obilježja sportskih potrošača i čimbenici koje menadžeri trebaju uzeti u obzir pri njihovoj segmentaciji i odabiru ciljnog tržišta. Nadalje, objašnjavaju se specifičnosti elemenata marketing miksa, te se izdvajaju sponzorstvo i odnosi s javnošću, kao najvažniji elementi sportskog promotivnog miksa. Također se daje primjer uspješne primjene marketinga u sportu i navode se novi trendovi u sportskom marketingu. Cilj istraživanja je sistematizirati znanje o marketingu u svijetu sporta. Svrha istraživanja je ukazati na važnost marketinga u sportu, te pokazati koliko je on zapravo neophodan za opstanak sportskih klubova i sporta općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija