Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250958

SPECIFICS OF MARKETING IN SPORT


Duka, Ivana
SPECIFICS OF MARKETING IN SPORT, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1250958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SPECIFICS OF MARKETING IN SPORT
(SPECIFICS OF MARKETING IN SPORTS)

Autori
Duka, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
29.09

Godina
2015

Stranica
60

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
sportski marketing, sportski potrošači, marketing miks u sportu, sponzorstvo u sportu, odnosi s javnošću u sportu, globalizacija i sport, društveni mediji i sport, ambush marketing
(sports marketing, sports consumers, marketing mix in sport, sponsorship in sport, public relations in sport, globalization and sport, social media and sport, ambush marketing)

Sažetak
Ovaj rad bavi se neizostavnim dijelom današnjeg sporta – marketingom. U radu se teoretski prikazuju karakteristike sportskog marketinga, opisuju se obilježja sportskih potrošača i čimbenici koje menadžeri trebaju uzeti u obzir pri njihovoj segmentaciji i odabiru ciljnog tržišta. Nadalje, objašnjavaju se specifičnosti elemenata marketing miksa, te se izdvajaju sponzorstvo i odnosi s javnošću, kao najvažniji elementi sportskog promotivnog miksa. Također se daje primjer uspješne primjene marketinga u sportu i navode se novi trendovi u sportskom marketingu. Cilj istraživanja je sistematizirati znanje o marketingu u svijetu sporta. Svrha istraživanja je ukazati na važnost marketinga u sportu, te pokazati koliko je on zapravo neophodan za opstanak sportskih klubova i sporta općenito.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Duka, Ivana
SPECIFICS OF MARKETING IN SPORT, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Duka, I. (2015) 'SPECIFICS OF MARKETING IN SPORT', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Duka, Ivana}, year = {2015}, pages = {60}, keywords = {sportski marketing, sportski potro\v{s}a\v{c}i, marketing miks u sportu, sponzorstvo u sportu, odnosi s javno\v{s}\'{c}u u sportu, globalizacija i sport, dru\v{s}tveni mediji i sport, ambush marketing}, title = {SPECIFICS OF MARKETING IN SPORT}, keyword = {sportski marketing, sportski potro\v{s}a\v{c}i, marketing miks u sportu, sponzorstvo u sportu, odnosi s javno\v{s}\'{c}u u sportu, globalizacija i sport, dru\v{s}tveni mediji i sport, ambush marketing}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Duka, Ivana}, year = {2015}, pages = {60}, keywords = {sports marketing, sports consumers, marketing mix in sport, sponsorship in sport, public relations in sport, globalization and sport, social media and sport, ambush marketing}, title = {SPECIFICS OF MARKETING IN SPORTS}, keyword = {sports marketing, sports consumers, marketing mix in sport, sponsorship in sport, public relations in sport, globalization and sport, social media and sport, ambush marketing}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font