Pregled bibliografske jedinice broj: 1250939
Djeca kao ciljno tržište - marketinški i etički aspekti
Djeca kao ciljno tržište - marketinški i etički aspekti, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Djeca kao ciljno tržište - marketinški i etički
aspekti
(Children as a target market - marketing and ethical
aspects)
Autori
Miletić, Neli
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
08.07
Godina
2014
Stranica
55
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
oglašavanje za djecu, segmentacija tržišta, zakoni o oglašavanju, subliminalne poruke, neetičnost u marketingu
(advertising for children, market segmentation, the laws on advertising, subliminal messages, unethical behavior in marketing)
Sažetak
U ovom radu istražuje se utjecaj oglašavanja na djecu i koliko je to etično, odnosno neetično. Nadalje, istražuje se kako tvrtke manipuliraju djecom različite dobi i kakva je uloga roditelja u svemu tome. Također promatra se kako su marketinški stručnjaci u povijesti do danas segmentirali različita tržišta kako bi lakše utjecali na njih, kao što su npr. skupine: baby boom-eri, generacija X, tweensi i kohorte. U radu se također govori o etici u oglašavanju i o zakonima koji štite djecu od uznemiravanja, usađivanja lažnih vrijednosti, manipuliranja i obmane. Prikazuju se primjeri gdje su marketinški stručnjaci koristili subliminalne poruke i „potajne tehnike oglašavanja“ na različite načine. Ova tema nije „razvikana“ i ljudi najčešće ne vole razgovarati o tome iako bi bilo poželjno da se uvide problemi manipuliranja djecom te da im se stane na kraj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija