Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250939

Djeca kao ciljno tržište - marketinški i etički aspekti


Miletić, Neli
Djeca kao ciljno tržište - marketinški i etički aspekti, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1250939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Djeca kao ciljno tržište - marketinški i etički aspekti
(Children as a target market - marketing and ethical aspects)

Autori
Miletić, Neli

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
08.07

Godina
2014

Stranica
55

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
oglašavanje za djecu, segmentacija tržišta, zakoni o oglašavanju, subliminalne poruke, neetičnost u marketingu
(advertising for children, market segmentation, the laws on advertising, subliminal messages, unethical behavior in marketing)

Sažetak
U ovom radu istražuje se utjecaj oglašavanja na djecu i koliko je to etično, odnosno neetično. Nadalje, istražuje se kako tvrtke manipuliraju djecom različite dobi i kakva je uloga roditelja u svemu tome. Također promatra se kako su marketinški stručnjaci u povijesti do danas segmentirali različita tržišta kako bi lakše utjecali na njih, kao što su npr. skupine: baby boom-eri, generacija X, tweensi i kohorte. U radu se također govori o etici u oglašavanju i o zakonima koji štite djecu od uznemiravanja, usađivanja lažnih vrijednosti, manipuliranja i obmane. Prikazuju se primjeri gdje su marketinški stručnjaci koristili subliminalne poruke i „potajne tehnike oglašavanja“ na različite načine. Ova tema nije „razvikana“ i ljudi najčešće ne vole razgovarati o tome iako bi bilo poželjno da se uvide problemi manipuliranja djecom te da im se stane na kraj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miletić, Neli
Djeca kao ciljno tržište - marketinški i etički aspekti, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Miletić, N. (2014) 'Djeca kao ciljno tržište - marketinški i etički aspekti', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mileti\'{c}, Neli}, year = {2014}, pages = {55}, keywords = {ogla\v{s}avanje za djecu, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, zakoni o ogla\v{s}avanju, subliminalne poruke, neeti\v{c}nost u marketingu}, title = {Djeca kao ciljno tr\v{z}i\v{s}te - marketin\v{s}ki i eti\v{c}ki aspekti}, keyword = {ogla\v{s}avanje za djecu, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, zakoni o ogla\v{s}avanju, subliminalne poruke, neeti\v{c}nost u marketingu}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mileti\'{c}, Neli}, year = {2014}, pages = {55}, keywords = {advertising for children, market segmentation, the laws on advertising, subliminal messages, unethical behavior in marketing}, title = {Children as a target market - marketing and ethical aspects}, keyword = {advertising for children, market segmentation, the laws on advertising, subliminal messages, unethical behavior in marketing}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font