Pregled bibliografske jedinice broj: 125093
Trideset godina obrazovanja predškolskih odgojitelja u Osijeku
Trideset godina obrazovanja predškolskih odgojitelja u Osijeku // Dijete i djetinjstvo - teorija i praksa predškolskoga odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera , Visoka učiteljska škola, 2003. str. 35 -57 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 125093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trideset godina obrazovanja predškolskih odgojitelja u Osijeku
(Thirty years of educating preschool teachers in Osijek)
Autori
Babić, Nada ; Kuzma, Zdenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Dijete i djetinjstvo - teorija i praksa predškolskoga odgoja
/ Babić, Nada ; Irović, Stanislava - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera , Visoka učiteljska škola, 2003, 35 -57
Skup
Dijete i djetinjstvo - teorija i praksa predškolskoga odgoja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.11.2002. - 11.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija predškolskih odgojitelja; profesionalne uloge; kompetencije; globalne edukacijske potrebe
(education of preschool teachers; professional roles; competences; global educational needs)
Sažetak
Obrazovanje predškolskih odgojitelja u Osijeku u vremenu od 1972. do 2002. godine ostvarivalo se na Pedagoškoj akademiji (od 1972. do 1977.), Pedagoškom fakultetu (1977. do 1998.) i Visokoj učiteljskoj školi (1998.-). Naznačene institucije obrazovale su odgojitelje – stručnjake u predškolskom odgoju za rad s djecom od navršene prve godine života do polaska u školu u dječjim jaslicama, dječjem vrtiću, materinskom i dječjem domu, pri školi i drugim institucijama u kojima su se ostvarivali primarni, kraći, minimalni, zdravstveni i kulturno rekreacijski predškolski programi. Nadalje, stručnjake za rad s roditeljima, za suradnju sa školom i drugim stručnim i društvenim institucijama s ciljem promicanja i razvoja “ društvenog” predškolskog odgoja u “ široj društvenoj sredini” . Rad čine dvije cjeline: obrazovanje odgojitelja u vremenu od 1972.do 2002.u navedenim institucijama (koncepcija, nastavni planovi i programi, metodologija izvedbe, ishodi) i prijedlog budućeg obrazovanja odgojitelja/predškolskih učitelja i na visokoškolskoj razini. Činjenice i znanja o postojećem obrazovanju predškolskih odgojitelja i o globalnim edukacijskim potrebama mogu biti uporište za elaboraciju koncepcijskih i metodologijskih promjena u obrazovanju predškolskih odgojitelja odnosno predškolskih učitelja i njima srodnih stručnjaka u području rane edukacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek