Pregled bibliografske jedinice broj: 1250926
Digitalna platforma E-marketinga u turizmu
Digitalna platforma E-marketinga u turizmu, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna platforma E-marketinga u turizmu
(Digital Platform of E-marketing in Tourism)
Autori
Kereš, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.07
Godina
2015
Stranica
71
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija, turizam, E-poslovanje, Web marketing miks, društvene mreže
(information and communications technology, tourism, e-business, web-marketing mix, social networks)
Sažetak
Informacijsko-komunikacijska tehnologija s naglaskom na Internet svojim je mogućnostima interaktivnosti, multimedijalnosti i povezivosti u govoto realnom vremenu bez obzira na geografsku udaljenost sudionika komunikacije generirala u potpunosti nove obrasce gospodarstva i društva. Turizam je gospodarski sektor koji je doživio značajne promjene pod utjecajem novih tehnologija, a poglavito pod utjecajem Interneta koji mijenja proces promocije, prodaje i distribucije, komunikacije i transakcije u turizmu. S jedne strane, turistički poslovi informacijske, komunikacijske, prodajno-distribucijske i transakcijske prirode su tehnološki značajno olakšani, no bitka za konkurentnost postaje sve snažnija jer kupac na Internetu ima mogućnost vrlo lake usporedivosti ponude različitih ponuđača usluga u turizmu. Iz navedenog razloga je vrlo važno da se na destinacijskoj razini prepozna značaj E- poslovanja u turizmu te da se temeljem diferencijacije u odnosu na konkurentske stvori i zadrži konkurentska prednost uz korištenje svih raspoloživih internetskih alata: web sjedišta, blogova turističkih destinacija, google AdWords-a, e-CRM-a te društvenih mreža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti