Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250926

Digitalna platforma E-marketinga u turizmu


Kereš, Marija
Digitalna platforma E-marketinga u turizmu, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1250926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna platforma E-marketinga u turizmu
(Digital Platform of E-marketing in Tourism)

Autori
Kereš, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
15.07

Godina
2015

Stranica
71

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija, turizam, E-poslovanje, Web marketing miks, društvene mreže
(information and communications technology, tourism, e-business, web-marketing mix, social networks)

Sažetak
Informacijsko-komunikacijska tehnologija s naglaskom na Internet svojim je mogućnostima interaktivnosti, multimedijalnosti i povezivosti u govoto realnom vremenu bez obzira na geografsku udaljenost sudionika komunikacije generirala u potpunosti nove obrasce gospodarstva i društva. Turizam je gospodarski sektor koji je doživio značajne promjene pod utjecajem novih tehnologija, a poglavito pod utjecajem Interneta koji mijenja proces promocije, prodaje i distribucije, komunikacije i transakcije u turizmu. S jedne strane, turistički poslovi informacijske, komunikacijske, prodajno-distribucijske i transakcijske prirode su tehnološki značajno olakšani, no bitka za konkurentnost postaje sve snažnija jer kupac na Internetu ima mogućnost vrlo lake usporedivosti ponude različitih ponuđača usluga u turizmu. Iz navedenog razloga je vrlo važno da se na destinacijskoj razini prepozna značaj E- poslovanja u turizmu te da se temeljem diferencijacije u odnosu na konkurentske stvori i zadrži konkurentska prednost uz korištenje svih raspoloživih internetskih alata: web sjedišta, blogova turističkih destinacija, google AdWords-a, e-CRM-a te društvenih mreža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kereš, Marija
Digitalna platforma E-marketinga u turizmu, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Kereš, M. (2015) 'Digitalna platforma E-marketinga u turizmu', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kere\v{s}, Marija}, year = {2015}, pages = {71}, keywords = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, turizam, E-poslovanje, Web marketing miks, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Digitalna platforma E-marketinga u turizmu}, keyword = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, turizam, E-poslovanje, Web marketing miks, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kere\v{s}, Marija}, year = {2015}, pages = {71}, keywords = {information and communications technology, tourism, e-business, web-marketing mix, social networks}, title = {Digital Platform of E-marketing in Tourism}, keyword = {information and communications technology, tourism, e-business, web-marketing mix, social networks}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font