Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250924

UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROMOCIJSKOG MIKSA U GLOBALIZIRANIM UVJETIMA


Zorić, Anđela
UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROMOCIJSKOG MIKSA U GLOBALIZIRANIM UVJETIMA, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1250924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROMOCIJSKOG MIKSA U GLOBALIZIRANIM UVJETIMA
(Management of Promotional Mix Elements in Conditions of Globalization)

Autori
Zorić, Anđela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
26.09

Godina
2014

Stranica
52

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
promocijski miks, globalizacija i marketing, medij miks, marketinška komunikacija, marketing i Internet
(promotion mix, globalization and marketing, media mix, marketing communications, marketing and Internet)

Sažetak
U radu se analizira utjecaj sinergije elemenata promocijskog miksa na prodaju, kao i učinkovitost svakog elementa zasebno. Opisana je specifičnost oglašavanja kao vodećeg oblika komunikacije, te njegovi ciljevi i oblici, kao i izbor medija oglašavanja. Isto tako prikazuju se i drugi elementi promocijskog miksa: unapređenje prodaje usmjereno posrednicima i potrošačima, izravni oblici komunikacije, odnosi s javnošću, publicitet i Internet. U radu je prikazan utjecaj Interneta na promociju, ali i na čitav marketing. Također, istražuje se pojava društvenih mreža koja značajno mijenja ljudsko shvaćanje komunikacije. Marketinški menadžeri shvatili su da, u globaliziranim uvjetima, integrirana marketinška komunikacija dovodi do boljih rezultata, a da je efikasno komuniciranje s ciljnom javnošću postalo neizostavni dio uspješnog poslovanja. Javnost s kojima se komunicira, kao i mediji i metode kojima se do njih dopire, postaju sve specijaliziraniji, a poruke su sve više namijenjene specifičnoj publici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zorić, Anđela
UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROMOCIJSKOG MIKSA U GLOBALIZIRANIM UVJETIMA, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Zorić, A. (2014) 'UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROMOCIJSKOG MIKSA U GLOBALIZIRANIM UVJETIMA', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zori\'{c}, An\djela}, year = {2014}, pages = {52}, keywords = {promocijski miks, globalizacija i marketing, medij miks, marketin\v{s}ka komunikacija, marketing i Internet}, title = {UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROMOCIJSKOG MIKSA U GLOBALIZIRANIM UVJETIMA}, keyword = {promocijski miks, globalizacija i marketing, medij miks, marketin\v{s}ka komunikacija, marketing i Internet}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zori\'{c}, An\djela}, year = {2014}, pages = {52}, keywords = {promotion mix, globalization and marketing, media mix, marketing communications, marketing and Internet}, title = {Management of Promotional Mix Elements in Conditions of Globalization}, keyword = {promotion mix, globalization and marketing, media mix, marketing communications, marketing and Internet}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font