Pregled bibliografske jedinice broj: 1250924
UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROMOCIJSKOG MIKSA U GLOBALIZIRANIM UVJETIMA
UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROMOCIJSKOG MIKSA U GLOBALIZIRANIM UVJETIMA, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROMOCIJSKOG MIKSA U
GLOBALIZIRANIM UVJETIMA
(Management of Promotional Mix Elements in Conditions
of Globalization)
Autori
Zorić, Anđela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
26.09
Godina
2014
Stranica
52
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
promocijski miks, globalizacija i marketing, medij miks, marketinška komunikacija, marketing i Internet
(promotion mix, globalization and marketing, media mix, marketing communications, marketing and Internet)
Sažetak
U radu se analizira utjecaj sinergije elemenata promocijskog miksa na prodaju, kao i učinkovitost svakog elementa zasebno. Opisana je specifičnost oglašavanja kao vodećeg oblika komunikacije, te njegovi ciljevi i oblici, kao i izbor medija oglašavanja. Isto tako prikazuju se i drugi elementi promocijskog miksa: unapređenje prodaje usmjereno posrednicima i potrošačima, izravni oblici komunikacije, odnosi s javnošću, publicitet i Internet. U radu je prikazan utjecaj Interneta na promociju, ali i na čitav marketing. Također, istražuje se pojava društvenih mreža koja značajno mijenja ljudsko shvaćanje komunikacije. Marketinški menadžeri shvatili su da, u globaliziranim uvjetima, integrirana marketinška komunikacija dovodi do boljih rezultata, a da je efikasno komuniciranje s ciljnom javnošću postalo neizostavni dio uspješnog poslovanja. Javnost s kojima se komunicira, kao i mediji i metode kojima se do njih dopire, postaju sve specijaliziraniji, a poruke su sve više namijenjene specifičnoj publici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija