Pregled bibliografske jedinice broj: 1250893
Customer relationship management (CRM) u suvremenom marketingu
Customer relationship management (CRM) u suvremenom marketingu, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1250893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Customer relationship management (CRM) u suvremenom
marketingu
(Customer relationship management (CRM) in modern
marketing)
Autori
Niša, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
05.10
Godina
2012
Stranica
43
Mentor
Krajnović, Aleksandra
Ključne riječi
Customer Relationship Management (CRM), suvremeni marketing, data mining, odanost kupaca, menadžment odnosa (RM), sustavi CRM-a
(Customer Relationship Management (CRM), modern marketing, data mining, customer loyalty, Relationship Management (RM), CRM systems)
Sažetak
U ovom radu se istražuje sustav Customer Relationship Management (CRM) i njegova važnost, kao i njegov utjecaj na suvremeni marketing. Istražuje se utjecaj CRM-a na organizacijsku strukturu te koje su prednosti, a koji nedostatci implementacije CRM-a. U radu su dani primjeri za sektore turizma, bankarstva i telekomunikacijskog sektora u koje se uvodi ovaj sustav te prikazuju rezultati koji su postignuti uvođenjem ovog sustava. Navedeni su i primjeri softvera CRM-a kao i funkcionalnosti koje donosi svaki od tih softvera. Nadalje se u radu istražuje utjecaj odanosti kupaca na organizaciju te pokazuje kako su odanosti i povjerenje kupaca bitne sastavnice svakog sustava CRM-a. U radu se naglašava i važnost koncepta data mining te povezanosti koja postoji s CRM-om, a posebice se naglašava koje se tehnike data mininga mogu koristiti u sustavu CRM-a i kako se one preklapaju sa sustavom CRM-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija