Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250893

Customer relationship management (CRM) u suvremenom marketingu


Niša, Tomislav
Customer relationship management (CRM) u suvremenom marketingu, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1250893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Customer relationship management (CRM) u suvremenom marketingu
(Customer relationship management (CRM) in modern marketing)

Autori
Niša, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
05.10

Godina
2012

Stranica
43

Mentor
Krajnović, Aleksandra

Ključne riječi
Customer Relationship Management (CRM), suvremeni marketing, data mining, odanost kupaca, menadžment odnosa (RM), sustavi CRM-a
(Customer Relationship Management (CRM), modern marketing, data mining, customer loyalty, Relationship Management (RM), CRM systems)

Sažetak
U ovom radu se istražuje sustav Customer Relationship Management (CRM) i njegova važnost, kao i njegov utjecaj na suvremeni marketing. Istražuje se utjecaj CRM-a na organizacijsku strukturu te koje su prednosti, a koji nedostatci implementacije CRM-a. U radu su dani primjeri za sektore turizma, bankarstva i telekomunikacijskog sektora u koje se uvodi ovaj sustav te prikazuju rezultati koji su postignuti uvođenjem ovog sustava. Navedeni su i primjeri softvera CRM-a kao i funkcionalnosti koje donosi svaki od tih softvera. Nadalje se u radu istražuje utjecaj odanosti kupaca na organizaciju te pokazuje kako su odanosti i povjerenje kupaca bitne sastavnice svakog sustava CRM-a. U radu se naglašava i važnost koncepta data mining te povezanosti koja postoji s CRM-om, a posebice se naglašava koje se tehnike data mininga mogu koristiti u sustavu CRM-a i kako se one preklapaju sa sustavom CRM-a.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Niša, Tomislav
Customer relationship management (CRM) u suvremenom marketingu, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Niša, T. (2012) 'Customer relationship management (CRM) u suvremenom marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ni\v{s}a, Tomislav}, year = {2012}, pages = {43}, keywords = {Customer Relationship Management (CRM), suvremeni marketing, data mining, odanost kupaca, menad\v{z}ment odnosa (RM), sustavi CRM-a}, title = {Customer relationship management (CRM) u suvremenom marketingu}, keyword = {Customer Relationship Management (CRM), suvremeni marketing, data mining, odanost kupaca, menad\v{z}ment odnosa (RM), sustavi CRM-a}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ni\v{s}a, Tomislav}, year = {2012}, pages = {43}, keywords = {Customer Relationship Management (CRM), modern marketing, data mining, customer loyalty, Relationship Management (RM), CRM systems}, title = {Customer relationship management (CRM) in modern marketing}, keyword = {Customer Relationship Management (CRM), modern marketing, data mining, customer loyalty, Relationship Management (RM), CRM systems}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font