Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250826

Online turistička komunikacija za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske


Skoko, Božo; Topić Crnoja, Matea; Vugrinec, Helena
Online turistička komunikacija za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske // Proceedings of The International Scientific Conference Trade Perspectives 2022: Commodity prices and the global economy = Zbornik međunarodne znanstvene konferencije “Perspektive trgovine”: međovisnost cijena roba i globalne ekonomije / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2022. str. 109-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1250826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Online turistička komunikacija za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske
(Online tourist communication during pandemic time on the example of Croatia)

Autori
Skoko, Božo ; Topić Crnoja, Matea ; Vugrinec, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Proceedings of The International Scientific Conference Trade Perspectives 2022: Commodity prices and the global economy = Zbornik međunarodne znanstvene konferencije “Perspektive trgovine”: međovisnost cijena roba i globalne ekonomije / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2022, 109-124

ISBN
978-953-346-193-9

Skup
Trade Perspectives 2022: Commodity prices and the global economy = Perspektive trgovine 2022: Međovisnost cijena roba i globalne ekonomije

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2022. - 25.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
turizam ; Covid-19 ; turistička promocija ; online turistička komunikacija
(tourism ; Covid-19 ; tourist promotion ; online tourist communication)

Sažetak
The Covid-19 virus pandemic that began in 2020 has led to significant changes in almost every aspect of human and economic life in the world. It is considered that tourism is one of the most affected industries, given that tourism is based on the movement of individuals, and movement was largely limited in the pandemic period. Proper management of tourist destinations is based on their promotion and communication with emitting markets. The most common tools for promotion are advertising and public relations and most of the funds of tourist boards are spent on these activities. The development of digital trends in tourism, which began long before the Covida-19 pandemic, proved to be a major ally of tourist boards and a major medium of communication with emitting markets. The country's tourist boards used online communication to launch campaigns and inform tourists during the pandemic. This paper aims to investigate and analyze the online tourism communication of the Croatian National Tourist Board during the Covida-19 pandemic. The results of the analysis will be compared with the main opponents of Croatian tourism - Greece and Spain.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matea Topić Crnoja (autor)

Avatar Url Božo Skoko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

tradeperspectives.net.efzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo; Topić Crnoja, Matea; Vugrinec, Helena
Online turistička komunikacija za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske // Proceedings of The International Scientific Conference Trade Perspectives 2022: Commodity prices and the global economy = Zbornik međunarodne znanstvene konferencije “Perspektive trgovine”: međovisnost cijena roba i globalne ekonomije / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2022. str. 109-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Skoko, B., Topić Crnoja, M. & Vugrinec, H. (2022) Online turistička komunikacija za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske. U: Baković, T., Naletina, D. & Petljak, K. (ur.)Proceedings of The International Scientific Conference Trade Perspectives 2022: Commodity prices and the global economy = Zbornik međunarodne znanstvene konferencije “Perspektive trgovine”: međovisnost cijena roba i globalne ekonomije.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Topi\'{c} Crnoja, Matea and Vugrinec, Helena}, year = {2022}, pages = {109-124}, keywords = {turizam, Covid-19, turisti\v{c}ka promocija, online turisti\v{c}ka komunikacija}, isbn = {978-953-346-193-9}, title = {Online turisti\v{c}ka komunikacija za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske}, keyword = {turizam, Covid-19, turisti\v{c}ka promocija, online turisti\v{c}ka komunikacija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Topi\'{c} Crnoja, Matea and Vugrinec, Helena}, year = {2022}, pages = {109-124}, keywords = {tourism, Covid-19, tourist promotion, online tourist communication}, isbn = {978-953-346-193-9}, title = {Online tourist communication during pandemic time on the example of Croatia}, keyword = {tourism, Covid-19, tourist promotion, online tourist communication}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font