Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250715

Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice


Nosić, Vesna
Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice // Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola Brodsko-posavske županije
Slavonski Brod, Hrvatska, 2016. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1250715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice
(Croatian Realism (Synthesis). Unit Interpretation Model)

Autori
Nosić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola Brodsko-posavske županije

Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 19.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
hrvatski realizam (sinteza), nastavni listići sa zadacima, činkvine (petostihovi), vrednovanje
(Croatian realism (synthesis), teaching sheets, cinquines, assessment)

Sažetak
Predavanje sadrži prikaz modela obrade nastavne jedinice Hrvatski realizam (sinteza) u okviru nastavnog predmeta hrvatski jezik u Nastavnom programu hrvatskog jezika za gimnazije. Nastavna tema obrađuje se u nastavnom području književnost u trećem razredu. U uvodnom dijelu nastavne jedinice treba pročitati tekst "Tena" iz knjige Julijane Matanović "Tko se boji lika još". Učenici trebaju prepoznati naslov izvornog teksta i autora. U središnjem dijelu učenici trebaju na nastavnim listićima obraditi teme vezane uz hrvatski realizam i napisati činkvine (petostihove) na zadane teme. Predstavnik svake skupine zatim izlaže rezultate rada svoje skupine. Nakon zadane domaće zadaće učenici vrednuju nastavni sat. ŽSV održano je u Ekonomsko- birotehničkoj školi u Slavonskom Brodu 19. 4. 2016.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Književnost

Napomena
Nakon predavanja održana je radionica Hrvatski
realizam (vježbe). Poslije radionice prezentiran
je učenički projekt
Hrvatski realizam kojeg su realizirali učenici 4.
D razreda u 2015./2016. školskoj godini.



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vesna Nosić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nosić, Vesna
Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice // Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola Brodsko-posavske županije
Slavonski Brod, Hrvatska, 2016. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Nosić, V. (2016) Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice. U: Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara osnovnih i srednjih škola Brodsko-posavske županije.
@article{article, author = {Nosi\'{c}, Vesna}, year = {2016}, keywords = {hrvatski realizam (sinteza), nastavni listi\'{c}i sa zadacima, \v{c}inkvine (petostihovi), vrednovanje}, title = {Hrvatski realizam (sinteza). Model obrade nastavne jedinice}, keyword = {hrvatski realizam (sinteza), nastavni listi\'{c}i sa zadacima, \v{c}inkvine (petostihovi), vrednovanje}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nosi\'{c}, Vesna}, year = {2016}, keywords = {Croatian realism (synthesis), teaching sheets, cinquines, assessment}, title = {Croatian Realism (Synthesis). Unit Interpretation Model}, keyword = {Croatian realism (synthesis), teaching sheets, cinquines, assessment}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font