Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250708

Izgradnja metodologije za istraživanje stajališta djelatnika zaposlenih u nakladništvu Republike Hrvatske


Mijoč, Josipa; Horvat, Jasna
Izgradnja metodologije za istraživanje stajališta djelatnika zaposlenih u nakladništvu Republike Hrvatske // Ekonomija i književnost/Economy and Literature / Hameršak, Marijana ; Kolanović, Maša ; Molvarec, Lana (ur.).
Zagreb: Sveučilišna naklada Liber, 2022. str. 366-381


CROSBI ID: 1250708 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja metodologije za istraživanje stajališta djelatnika zaposlenih u nakladništvu Republike Hrvatske
(Constructing a Research Methodology for the Views of Workers in Croatia’s Publishing Industry)

Autori
Mijoč, Josipa ; Horvat, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ekonomija i književnost/Economy and Literature

Urednik/ci
Hameršak, Marijana ; Kolanović, Maša ; Molvarec, Lana

Izdavač
Sveučilišna naklada Liber

Grad
Zagreb

Godina
2022

Raspon stranica
366-381

ISBN
978-953-169-499-5

Ključne riječi
književni proizvod, kreativna industrija, digitalna burza, metodologija, primarno istraživanje
(iterary product, creative industry, digital stock market, methodology, primary research)

Sažetak
Cilj rada. uspostavljanje je metodološkog okvira za sustavna, redovita istraživanja nakladništva u Republici Hrvatskoj. Opisana metodologija primijenjena je i testirana u kvalitativnoj i kvantitativnoj analizi prikupljenih stajališta djelatnika u nakladništvu Republike Hrvatske i objavljena je u istraživačkoj studiji Nakladništvo 2019 (Mijoč i Horvat, 2020.). Metodologija je razvijena u protegu tri akademske godine, a u prvom je koraku istraživanja 2017. godine provedeno kvalitativno istraživanje u obliku dubinskih, polustrukturiranih intervjua s ekspertima (urednici, predstavnici nakladnika, pisci, grafički dizajneri, lektori i drugi dionici nakladničkog sektora). Analiza polustrukturiranih intervjua bila je podlogom u izgradnji strukturiranog upitnika za prikupljanja stajališta radnika u nakladništvu Republike Hrvatske. Strukturirani upitnik primijenjen je pri prikupljanju podataka tijekom prvog polugodišta 2019. godine. Ciljne skupine istraživanja članovi su osam strukovnih udruga te ostali dionici nakladničkog sektora. U oblikovanju upitika i prikupljanju podataka sudjelovali su članovi projektnog tima Ekonomski temelji hrvatske književnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Napomena
The aim of this paper is to develop a methodological framework for
systematic and regular research on publishing in the Republic of
Croatia. The described methodology was applied and tested by
means of a qualitative and quantitative analysis of the collected
opinions of employees from the publishing industry in the Republic of
Croatia, and published in the research study “Publishing 2019” (Mijoč
and Horvat 2020). The methodology was developed during three
academic years. The first part of the research was conducted in 2017,
and it in- cluded qualitative research in the form of in-depth, semi-
structured interviews with experts (editors, publishers’
representatives, authors, graphic designers, proofreaders, and other
stakeholders in the publishing sector). The analysis of the semi-
structured interviews formed the basis for the creation of a
structured questionnaire, which was used for collecting the opinions
of the employees from the publishing industry in the Republic of
Croatia.

A structured questionnaire was used for data collection in the first
half of 2019. The target groups of this research are members of eight
professional associations and other stakeholders in the publishing
sector. Members of the project team “Economic Foundations of
Croatian Literature” were involved in the design of the questionnaire
and data collection.



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2016-06-2613 - Ekonomski temelji hrvatske književnosti (ETHK/EFCL) (Kolanović, Maša, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Horvat (autor)

Avatar Url Josipa Forjan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mijoč, Josipa; Horvat, Jasna
Izgradnja metodologije za istraživanje stajališta djelatnika zaposlenih u nakladništvu Republike Hrvatske // Ekonomija i književnost/Economy and Literature / Hameršak, Marijana ; Kolanović, Maša ; Molvarec, Lana (ur.).
Zagreb: Sveučilišna naklada Liber, 2022. str. 366-381
Mijoč, J. & Horvat, J. (2022) Izgradnja metodologije za istraživanje stajališta djelatnika zaposlenih u nakladništvu Republike Hrvatske. U: Hameršak, M., Kolanović, M. & Molvarec, L. (ur.) Ekonomija i književnost/Economy and Literature. Zagreb, Sveučilišna naklada Liber, str. 366-381.
@inbook{inbook, author = {Mijo\v{c}, Josipa and Horvat, Jasna}, year = {2022}, pages = {366-381}, keywords = {knji\v{z}evni proizvod, kreativna industrija, digitalna burza, metodologija, primarno istra\v{z}ivanje}, isbn = {978-953-169-499-5}, title = {Izgradnja metodologije za istra\v{z}ivanje stajali\v{s}ta djelatnika zaposlenih u nakladni\v{s}tvu Republike Hrvatske}, keyword = {knji\v{z}evni proizvod, kreativna industrija, digitalna burza, metodologija, primarno istra\v{z}ivanje}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}na naklada Liber}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mijo\v{c}, Josipa and Horvat, Jasna}, year = {2022}, pages = {366-381}, keywords = {iterary product, creative industry, digital stock market, methodology, primary research}, isbn = {978-953-169-499-5}, title = {Constructing a Research Methodology for the Views of Workers in Croatia’s Publishing Industry}, keyword = {iterary product, creative industry, digital stock market, methodology, primary research}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}na naklada Liber}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font