Pregled bibliografske jedinice broj: 1250539
Jezični sadržaji u udžbenicima nastavnoga predmeta Hrvatski jezik
Jezični sadržaji u udžbenicima nastavnoga predmeta Hrvatski jezik // Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnoga predmeta
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 1250539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezični sadržaji u udžbenicima nastavnoga predmeta
Hrvatski jezik
(Language contents in the textooks of the Croatian
language subject)
Autori
Oštrić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni
Skup
Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnoga predmeta
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2022. - 02.07.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Kurikulum nastavnoga predmeta Hrvatski jezik, jezični sadržaji, udžbenik kao nastavno sredstvo, udžbenički stil
(Curriculum for the Croatian language course, language content, textbook as a taching tool, textbook style)
Sažetak
Reforma „Škola za život“ iznjedrila je nove predmetne kurikule, nove nastavne planove i programe i nove udžbenike. Iako suvremena nastava podrazumijeva kombinaciju različitih nastavnih sredstava, udžbenik je i dalje temeljno nastavno sredstvo. Iz toga razloga analizirat ćemo jezične sadržaje u jednome od novih udžbenika Hrvatskoga jezika. Analizirat ćemo dvije nastavne jedinice koje obrađuju jezični sadržaj, a analiza će obuhvaćati sljedeće elemente: likovno-grafičko uređenje nastavnih jedinica, jezična sredstva i izražajne postupke udžbeničkoga teksta, metodički instrumentarij, udžbenički stil. Analizu nastavnih jedinica jednoga od novih udžbenika usporedit ćemo s analizom istih nastavnih jedinica u jednome od starih udžbenika kako bi se utvrdile sličnosti i razlike te izvukli zaključci.
Izvorni jezik
Hrvatski