Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1250429

Prednost ranoga učenja stranog jezika: kada je najbolje započeti?


Koporčić, Magdalena
Prednost ranoga učenja stranog jezika: kada je najbolje započeti?, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod


CROSBI ID: 1250429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prednost ranoga učenja stranog jezika: kada je najbolje započeti?
(The advantage of early learning of a foreign language: When is the best to start?)

Autori
Koporčić, Magdalena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel društveno-humanističkih znanosti

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
31.08

Godina
2021

Stranica
32

Mentor
Fišer, Zrinka ; Živić, Tihomir

Ključne riječi
strani jezik ; materinski jezik ; razumijevanje ; dijete ; predškolska dob
(foreign language ; native language ; comprehension ; child ; preschool age)

Sažetak
Učenje stranoga jezika potiče razvoj komunikacijskih kompetencija i doprinosi cjelovitom razvoju djeteta. Komunikacija na stranom jeziku podrazumijeva sposobnost razumijevanja, tumačenja informacija, izražavanja ideja, osjećaja te misli u različitim situacijama i tako djetetu pruža mogućnost interakcije s ljudima s kojima ne dijeli materinski jezik. Većina djece dolazi na svijet spremna i sposobna usvajati jezik i govor, a to im omogućuju urođene sposobnosti. Djeca od malena odlično komuniciraju s ljudima u svojoj okolini. Na početku je to proizvodnjom zvukova, plakanjem i pokretima, a na posljetku i govorom. Usvajanje jezika započinje i prije nego li dijete izgovori prvu riječ. Od prvog susreta djeteta i majke uspostavlja se neraskidiva veza koja će biti osn ova za komunikaciju s ostatkom svijeta. Dijete će nakon nekog vremena steći sposobnost za spretno ovladavanje glasovima i gramatikom materinskog jezika, počet će razumijevati svijet u kojem živi i izgovarati svoje želje i potrebe bez problema. Razdoblje za učenje jezika je predškolsko razdoblje, i tada nema razlike između učenja prvoga i drugoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Tihomir Živić (mentor)

Avatar Url Zrinka Fišer (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Koporčić, Magdalena
Prednost ranoga učenja stranog jezika: kada je najbolje započeti?, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod
Koporčić, M. (2021) 'Prednost ranoga učenja stranog jezika: kada je najbolje započeti?', diplomski rad, preddiplomski, Odjel društveno-humanističkih znanosti, Slavonski Brod.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kopor\v{c}i\'{c}, Magdalena}, year = {2021}, pages = {32}, keywords = {strani jezik, materinski jezik, razumijevanje, dijete, pred\v{s}kolska dob}, title = {Prednost ranoga u\v{c}enja stranog jezika: kada je najbolje zapo\v{c}eti?}, keyword = {strani jezik, materinski jezik, razumijevanje, dijete, pred\v{s}kolska dob}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kopor\v{c}i\'{c}, Magdalena}, year = {2021}, pages = {32}, keywords = {foreign language, native language, comprehension, child, preschool age}, title = {The advantage of early learning of a foreign language: When is the best to start?}, keyword = {foreign language, native language, comprehension, child, preschool age}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font